بازی

تریلر جدیدی از فیلم Black Adam منتشر شد [تماشا کنید]

در ادامه رویداد کامیک-کان سن دیگو ۲۰۲۲ تریلر جدیدی از فیلم Black Adam پخش شد که در آن «دوئین جانسون» نقش بلک ادام دشمن Shazam را ایفا می‌کند.

جانسون در طول رویداد کامیک‌کان با لباس شخصیت خود یعنی بلک ادام وارد سالن H شد و در هنگام حضور او روی صحنه، جلوه‌‌های ویژه شبیه به رعدو‌برق در نمایش پشت‌زمینه آن دیده می‌شود. در تریلر کاملا جدیدی که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، بلک ادام با اعضای انجمن عدالت (Justice Society) روبرو می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ قهرمان دی‌سی که لباس مخصوص به تن نمی‌کنندهمه قهرمان‌ها شنل و نقاب ندارند
۱۰ قهرمان دی‌سی که لباس مخصوص به تن نمی‌کنند

بلک ادم شاید برای تازه‌کاران دنیایی کامیک‌بوک چندان شناخته شده نباشد، اما رقیب اصلی او یعنی شزم چهره شناخته شده‌ای است که «زکری لی‌وای» نقش او را ایفا می‌کند. Black Adam نیز مانند Shazam، از قدرت جادویی شزم جادوگر برخوردار است. با این حال، برخلاف شزم که خدایان یونانی را فرا می‌خواهند، بلک ادام برای قدرت‌های خود خدایان مصری را فرا می‌خواهند.

علاوه بر این، در جریان رویداد کامیک‌کان تایید شد که «وایولا دیویس» با حضور در فیلم Black Adam یک بار دیگر نقش «آماندا والر» را ایفا خواهد کرد. نکته قابل‌توجه دیگر اینکه جانسون به تمام افراد حاضر در رویداد بلیط نسخه IMAX فیلم را به صورت رایگان اهدا کرد.

فیلم Black Adam در تاریخ ۲۹ مهر اکران خواهد شد. یعنی دو ماه قبل از Shazam! Fury of the Gods که تریلر آن نیز در همین رویداد منتشر شده بود.

مطلب پیشنهادی:۲۰ بازیگر که می‌توانند نقش هارلی کویین را بازی کنندجایگزین‌های احتمالی مارگو رابی
۲۰ بازیگر که می‌توانند نقش هارلی کویین را بازی کنند


چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا