بازی

تریلر جدیدی از سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر جدیدی از سریال موردانتظار و البته پرهزینه ارباب حلقه ها یعنی The Lord of the Rings: The Rings of Power منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

آمازون شب گذشته در کامیک-کان سن دیگو، جدیدترین تریلر از The Rings of Power را به نمایش گذاشت که وقایع آن هزاران سال قبل از سه‌گانه ارباب حلقه ها از «پیتر جکسون» و در «عصر دوم» رخ می‌دهد. تریلر سه دقیقه‌ای زیر حاوی سکانس‌های مبارزه‌ای جذاب و البته اولین نگاه احتمالی به سائورون است:

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت سائورون در سه‌گانه ارباب حلقه‌هاآیا ابرشرور تالکین فقط یک چشم آتشین است؟
تحلیل شخصیت سائورون در سه‌گانه ارباب حلقه‌ها

با توجه به اینکه داستان‌های فانتزی علاقه‌مندان بسیار زیادی دارد و همچنین سه‌گانه ارباب حلقه‌ها یکی از بهترین تریلوژی‌های تاریخ سینما محسوب می‌شود، می‌توان گفت The Rings of Power یکی از موردانتظارترین سریال‌های حال حاضر است.

با این حال، آمازون برای سریال خود خرج زیادی کرده و گفته می‌شود فصل اول این سریال تنها ۴۶۵ میلیون دلار هزینه به همراه داشته است. به عنوان مقایسه، فصل پایانی سریال بازی تاج‌و‌تخت (Game of Thrones) در مجموع ۹۰ میلیون دلار هزینه داشته است، یعنی هر قسمت ۱۵ میلیون دلار.

سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power در تاریخ ۲ سپتامبر یا ۱۱ شهریور از سرویس آمازون پرایم پخش خواهد شد. هفته گذشته نیز تریلر دیگری از آن منتشر شده بود.


چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا