بازی

اولین تریلر فیلم John Wick 4 منتشر شد [تماشا کنید]

ساعاتی پیش در رویداد کامیک کان سن دیگو بالاخره اولین نگاهمان به فیلم John Wick 4 را داشتیم که در آن «جان ویک» باری دیگر به دنبال خون است.

مطلب پیشنهادی:قهرمان‌های ماندگار سینمای ایران – بخش اول (تا پایان دهه 70)من اوضاع را درست می‌کنم
قهرمان‌های ماندگار سینمای ایران – بخش اول (تا پایان دهه 70)

به‌نقل از Collider، چد استالسکی (کارگردان مجموعه John Wick) در پنل کارگردانان کامیک کان به همراه تیم میلر، اندرو استنتون و استین واینتراب حضور داشت تا درباره فیلم‌ها و پروژه‌های آینده خود صحبت کند. طی همین پنل، استالسکی از اولین تریلر جان ویک 4 رونمایی کرد. این تریلر که ابتدا پشت درهای بسته کامیک کان نمایش داده شد، اکنون به‌صورت عمومی منتشر شده است.

در این تریلر، جان ویک را در حال تمرین کردن و کتک زدن دشمنانش مشاهده می‌کنیم، که در یک صحنه قابل توجه او با استفاده نانچیکو کار همیشگی‌اش را انجام می‌دهد. در انتهای تریلر، «باوری کینگ» شمعی را فوت می‌کند، که می‌تواند با پوستری که اخیرا از فیلم منتشر شد ارتباط داشته باشد.

چد استالسکی همچون سه فیلم قبلی کارگردانی John Wick 4 را بر عهده خواهد داشت. کیانو ریوز باری دیگر نقش این قاتل کهنه‌کار را ایفا می‌کند و در کنار او لاورنس فیشبرن، یان مک‌شین و لنس ردیک نیز دوباره در نقش شخصیت‌های خود ظاهر خواهند شد. از جمله بازیگران تازه‌وارد به این مجموعه در جان ویک 4 می‌توان به دانی ین، شمیر اندرسون، بیل اسکاشگورد، رینا ساوایاما، هیرویوکی سانادا، اسکات ادکینز و کلنسی براون اشاره کرد.

فیلم چهارم آقای ویک ابتدا قرار بود بهار امسال راهی پرده‌های سینما شود، اما به دلیل پاندمی کووید-19 و همچنین درگیری کیانو ریوز با فیلم The Matrix Resurrections با تاخیر مواجه شد. اکنون، John Wick 4 برای اکران در در تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی شده است.

مطلب پیشنهادی:مدرسه فیلم‌سازی: بهترین سایت‌های دانلود فیلم‌نامهدانلود قانونی و رایگان بهترین فیلم‌نامه‌ها
مدرسه فیلم‌سازی: بهترین سایت‌های دانلود فیلم‌نامه


چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا