بازی

اولین ویدئو از مرحله سونیک در Fall Guys منتشر شد

اولین ویدئو از مرحله سونیک در Fall Guys منتشر شد

مدتی است که می‌دانیم استودیو Mediatonic لباس‌های بامزه سونیک و ناکلز از سری Sonic the Hedgehog را در ماه آگوست به بازی Fall Guys برمی‌گرداند، اما اطلاعات جدید درز شده نشان می‌دهد که همکاری جدید این دو بازی فراتر از اسکین‌های ساده باشد.

به تازگی لیکرها مرحله جدیدی را تحت عنوان Bean Hill Zone کشف کرده‌اند که با الهام از مرحله معروف سونیک Green Hill Zone برای فال گایز ساخته شده و ویدئویی از آن را نیز منتشر کردند.

مطلب پیشنهادی:موتور گرافیکی آنریل انجین 5 چگونه آینده صنعت بازی را تغییر می‌دهد؟تو حقیقتی یا رویا؟!
موتور گرافیکی آنریل انجین 5 چگونه آینده صنعت بازی را تغییر می‌دهد؟

لباس لوبیایی سونیک ابتدا در مهر ماه ۱۳۹۹ در بازی Fall Guys ظاهر شد و لباس ناکلز آبان ماه سال بعد در فروشگاه نمایان شد. فال گایز سپس به راه شاد خود بدون سونیک ادامه داد، اما لایو استریم Sonic Central در ماه گذشته خبرهایی را به همراه داشت که هر دو لباس در ماه آگوست امسال (مرداد-شهریور) به بازی بازخواهند گشت تا سالگرد ۳۰ سالگی سونیک را جشن بگیرند.

به نظر می‌رسید که همکاری دوباره مدیاتونیک و سگا در همین حد باشد. اما بازیکنان هفته گذشته اسکرین‌شاتی احتمالا ناخواسته از صفحه انتخاب مرحله بعدی درون بازی مشاهده کردند که بسیار شبیه به مرحله Green Hill Zone از سونیک بود.

از آن زمان، دیتاماینرها مشغول به کار شدند و نه تنها موفق به تایید وجود مرحله جدید با مضمون سونیک شدند، بلکه گیم‌پلی آن را نیز به نمایش گذاشتند. یکی از دیتامینرها با نام FGPancake، یافته‌های خود را در یوتیوب به اشتراک گذاشت.

این ویدئو نقشه‌ای به سبک آرنا و پر از موانع را نشان می‌دهد که به شدت از سبک کلاسیک Green Hill Zone الهام گرفته است، با دریای آبی، آسمان آبی، تخته شطرنجی کنار صخره و درختان نخل چند ضلعی.

این نقشه که ظاهرا با نام Bean Hill Zone شناخته می‌شود، دارای فنرهای آشنای سونیک برای پرت کردن بازیکنان به اطراف، حلقه‌هایی برای دور زدن عمودی (البته به شکل لوله) و تعداد انگشت‌شماری از حلقه‌های طلایی است.

استودیو مدیاتونیک هنوز افشاگری‌ها را تایید نکرده، اما با توجه به اینکه سونیک، ناکلز و تیلز همگی قرار است ماه آینده در Fall Guys پدیدار شوند، احتمالا به زودی تاییدیه رسمی نیز از راه می‌رسد. اخیرا سازندگان رکورد ۵۰ میلیون بازیکن پس از عرضه رایگان بازی را جشن گرفته بودند.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشهروایت بر علیه ساختار و شخصیت‌ها
نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشه


چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا