بازی

بتای بازی Diablo 4 به زودی آغاز می‌شود

بتای بازی Diablo 4 به زودی آغاز می‌شود

دیابلو ۴ (Diablo 4) مورد انتظارترین بازی حال حاضر بلیزارد (Blizzard) محسوب می‌شود که اکنون طرفداران متوجه شده‌اند که بتای آن به لانچر بتل‌نت اضافه شده است.   

کاربری به نام Wowhead ادعا می‌کند که فایل‌های Catalog config بازی Diablo 4 در بتل‌نت شامل داده‌های جدیدی می‌شوند که به بتای آن مربوط هستند. هنوز تاریخ آغاز بتای دیابلو ۴ مشخص نیست، اما انتظار می‌رود که در آینده نزدیک از آن مطلع شویم. باید اشاره کنیم که ثبت نام بتای بازی از چند ماه پیش آغاز شده و بلیزارد در حال تبلیغ برای آن است. 

به عنوان یک کمپین تبلیغاتی، کارگاه‌های خالکوبی در سراسر جهان به صورت رایگان طرح‌هایی از بازی Diablo 4 را خالکوبی می‌کنند. افرادی که این خالکوبی‌ها را دریافت کنند به بتای دیابلو ۴ زودتر دسترسی پیدا خواهند کرد و یک نسخه دیجیتالی از بازی نیز به آن‌ها داده می‌شود.

مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟

بازی Diablo 4

Diablo 4 یک عنوان جهان‌باز نقش آفرینی است که دنباله مستقیم نسخه سوم (عرضه شده در سال ۲۰۱۳) محسوب می‌شود. گشت و گذار بخش مهمی از بازی محسوب می‌شود و پیدا کردن مناطق جدید، حل پازل‌های مختلف و شرکت در سایر فعالیت‌ها، جوایزی مثل اسب دارند. اگر به تجربه این بازی علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله «هر آن‌چه که باید از Diablo 4 بدانید» را بخوانید

Diablo 4 در سال ۲۰۲۳ برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.


پلی استیشن پلاس بهتره یا ایکس باکس گیم پس؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا