بازی

دی‌ سی هیچ برنامه‌ای برای احیا Synderverse ندارد

دی‌ سی هیچ برنامه‌ای برای احیا Synderverse ندارد

مدیر خلاقیت شرکت دی‌ سی، جیم لی، در طول کامیک کان سن دیگو تایید کرد که برادران وارنر دیسکاوری هیچ برنامه‌ای برای ادامه فیلم‌های اسنایدرورس (Snyderverse) ندارد و توضیح داد که «هیچ برنامه‌ای برای کار اضافی روی این محتوا وجود ندارد».

پس از موفقیت سه‌گانه شوالیه تاریکی کریستوفر نولان، استودیو می‌خواست همین حرکت را با سوپرمن انجام دهد. برای رسیدن به این هدف، زک اسنایدر، به عنوان کارگردان Man of Steel و هنری کویل به عنوان بازیگر نقش اصلی انتخاب شدند.

مطلب پیشنهادی:بدترین فیلم ابرقهرمانی از نظر کریستوفر نولان چیست؟نظر کارگردان تریلوژی بتمن
بدترین فیلم ابرقهرمانی از نظر کریستوفر نولان چیست؟

موفقیت این فیلم موقعیت اسنایدر را تقویت کرد و او در ادامه طرحی ۵ فیلمی از یک جهان ابرقهرمانی مشترک به نام DC Extended Universe ترسیم کرد. بازیگران بن افلک در نقش بتمن، گل گدوت در نقش واندروومن، ری فیشر در نقش سایبورگ، ازرا میلر در نقش فلش و جیسون موموآ در نقش آکوامن برای حضور در فیلم‌های آینده انتخاب شدند.

با این حال، بعد از اینکه فیلم دوم، Batman v Superman اکران شد، استودیو می‌خواست لحن تاریک فیلم را سبک‌تر کند. از این رو، جاس ویدون کارگردان فیلم Avengers برای ایجاد تغییراتی در فیلم سوم، Justice League، پس از اینکه اسنایدر به دنبال یک تراژدی خانوادگی مجبور به ترک شد، به خدمت گرفته شد.

بلافاصله پس از اکران جاستیس لیگ، طرفداران لحن سبک‌تر ویدون را نپذیرفتند و خواستار انتشار نسخه اصلی اسنایدر از فیلم شدند که «The Snyder Cut» نام داشت. پس از تقاضای زیاد و هیاهوی رسانه‌های اجتماعی، برادران وارنر نسخه زک اسنایدر را برای پخش از سرویس استریم HBO Max در اوج همه‌گیری در سال ۲۰۲۱ تکمیل و منتشر کرد.

دی‌ سی

از زمانی که Snyder Cut منتشر شد، طرفداران خواستار #RestoreTheSnyderverse بودند. با این حال، این امیدها اکنون به طور رسمی توسط جیم لی، مدیر دی‌ سی که در جریان کامیک کان سن دیگو به طرفداران اطلاع داد، از بین رفته است:

می‌دانید چه چیزی شگفت‌انگیز است؟ این که دو سال را در قرنطینه گذراندیم و بار دیگر به همایش برگشته‌ایم، هنر را جشن می‌گیریم و احساس خوبی داریم. من روی پروژه‌هایی کار می‌کنم که در حال توسعه هستند.

فکر می‌کنم Snyder Cut رویای زک بود که محقق شد و پایان واقعا رضایت‌بخشی داشت، اما هیچ برنامه‌ای برای کار اضافی روی آن محتوا وجود ندارد. خوشحال بودم که در این زمینه کمک کنم و دیدن آن چیزها به نوعی سرگرم‌کننده بود زیرا سال‌ها پیش روی آن کار کرده بودم. در واقع فکر می‌کردم پاک شده است، اما آن را در انبار نگه داشته بودند.

برادران وارنر در زمان انتشار برش اسنایدر، اهداف خود را کاملا روشن کرده بود، زیرا تریلرها از «تکمیل سه‌گانه زک اسنایدر» خبر می‌دادند. با این وجود، طرفداران امیدوار بودند که دیدگاه اصلی اسنایدر پس از آخرین همکاری دو شرکت Discovery و Warner Bros احیا شود. با این حال، شخصیت‌های فیلم‌های اسنایدر در دنیای دی‌ سی با Aquaman: The Lost World، The Flash و Wonder Woman 3 در آینده بار دیگر به نمایش در خواهند آمد.

مطلب پیشنهادی:۵۰ شخصیت برتر دی‌سیاز قهرمانان تا ویلن‌ها
۵۰ شخصیت برتر دی‌سی


چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا