رمز ارز

پیش‌بینی قیمت کاردانو، ریپل و سولانا (هفته سوم تیر)

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در روزهای اخیر، بیت کوین (BTC) در حال تلاش برای پشت سر گذاشتن سطح روانی ۲۰ هزار دلار بوده که نشان می‌دهد گاوها برای متوقف کردن بازار خرسی فعلی تلاش می‌کنند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

به گزارش سایت کوین تلگراف، به دنبال بیت کوین، آلت کوین‌های برتر نیز در تلاش برای غلبه بر مقاومت‌های کلیدی و از سرگیری روند صعودی خود هستند. اما آیا آنها موفق خواهند شد؟

در ادامه، به بررسی سطوح مقاومتی و حمایتی سه آلت کوین برتر بازار، یعنی کاردانو، ریپل و سولانا می‌پردازیم.

۱. کاردانو

قیمت کاردانو در زوهای گذشته، بین میانگین متحرک نمایی 20 روزه (۰٫۴۷ دلار) و ۰٫۴۴ دلار محدود بوده، اما بعید است که این محدوده معاملاتی برای مدت طولانی ادامه یابد.

پیش‌بینی قیمت کاردانو، ریپل و سولانا (هفته سوم تیر)
نمودار روزانه ADA/USDT.

اولین نشانه قدرت، صعود و بسته شدن کندل قیمتی به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه خواهد بود. این امر می‌تواند مسیر را برای شکستن مقاومت مهم موجود در میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰٫۵۱ دلار) هموار کند. اگر این اتفاق بیفتد، جفت ADA/USDT می‌تواند تا ۰٫۶ دلار صعود کند.

در مقابل، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر ۰٫۴۴ دلار سقوط کند، خرس‌ها دوباره کنترل بازار را به دست خواهند گرفت. در چنین شرایطی، کاردانو می‌تواند به حمایت بحرانی ۰٫۴ دلار سقوط کند. اگر این حمایت هم از دست برود، کاردانو روند نزولی خود را از سر خواهد گرفت.

۲. ریپل

در روزهای گذشته، قیمت ریپل در محدوده بین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰٫۳۳ دلار) و خط پشتیبانی الگوی مثلث متقارن در نوسان بوده است. اگرچه قیمت در ۵ جولای از خط حمایت بازگشت، اما گاوها در تلاش برای از بین بردن مقاومت بالاسری در متحرک نمایی ۲۰ روزه هستند.

پیش‌بینی قیمت کاردانو، ریپل و سولانا (هفته سوم تیر)
نمودار روزانه XRP/USDT.

شیب متحرک نمایی ۲۰ روزه به تدریج در حال کاهش است و شاخص قدرت نسبی (RSI) در منطقه منفی قرار دارد که نشان می‌دهد خرس ها دست بالا را دارند. اکنون فروشندگان تلاش خواهند کرد تا قیمت را به زیر خط حمایت کاهش دهند. اگر آنها موفق شوند، جفت XRP/USDT می‌تواند به حمایت بحرانی ۰٫۲۸ دلاری سقوط کند.

در مقابل، اگر قیمت از سطح فعلی یا خط حمایت افزایش یابد و از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه عبور کند، ریپل می‌تواند تا خط مقاومت مثلث صعود نماید. شکستن و بسته شدن کندل قیمتی بالاتر از این سطح می‌تواند نشانه شروع یک رالی به ۰٫۴۸ دلار باشد.

۳. سولانا

قیمت سولانا در ۴ جولای به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۶ دلار) صعود کرد، اما گاوها نتوانستند سطوح بالاتر را حفظ کنند. بنابراین، خرس‌ها در ۵ جولای قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بازگرداندند.

پیش‌بینی قیمت کاردانو، ریپل و سولانا (هفته سوم تیر)
نمودار روزانه SOL/USDT.

دم بلند کندل ۵ جولای نشان‌دهنده خرید قوی در سطوح پایین‌تر است. این موضوع، احتمال صعود قیمت به بالاتر از میانگین‌های متحرک را افزایش می‌دهد. اگر این اتفاق بیفتد، جفت SOL/USDT ممکن است تا ۴۳ دلار صعود کند. شکستن و بسته شدن کندل قیمت بالاتر از این سطح می‌تواند مسیر را برای افزایش احتمالی تا مقاومت روانی ۵۰ دلار هموار کند.

در مقابل، اگر قیمت از سطح فعلی یا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۹ دلار) کاهش یابد و به زیر ۳۰ دلار برسد، این دیدگاه مثبت در کوتاه‌مدت باطل خواهد شد. در چنین شرایطی، قیمت سولانا ممکن است تا ۲۶ دلار کاهش یابد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا