بازی

سریال انیمیشنی Spider-Man: Freshman Year معرفی شد

سریال انیمیشنی Spider-Man: Freshman Year معرفی شد

بامداد امروز مارول در همایش کامیک کان سن دیگو از سریال انیمیشنی Spider-Man: Freshman Year رونمایی و تاریخ انتشار آن را نیز اعلام کرد. این نمایش به طور رسمی در سال ۲۰۲۴ به سرویس استریم دیزنی پلاس می‌آید.

اولین نگاه به آرت‌ورک سریال کاملا به سبک کمیک بوکی است و پیتر پارکر چهره خندان و معمولی خود را دارد. به علاوه چندین شخصیت نام آشنا نیز او را در این سریال همراهی می‌کنند.

مطلب پیشنهادی:با ده انیمیشن‌ عجیب و غریب تاریخ آشنا شویددنیای دیوانه وار انیمیشن!
با ده انیمیشن‌ عجیب و غریب تاریخ آشنا شوید

دکتر استرنج و دردویل با مرد عنکبوتی جوان هم‌تیمی می‌شوند و چارلی کاکس بازیگر سریال نتفلیکس بار دیگر برای صداپیشگی Daredevil به سریال انیمیشنی بازمی‌گردد.

همچنین گروهی مخوف از شروران وجود دارد که اسپایدی و دوستانش باید در مقابل آن‌ها قرار بگیرند. کاراکترهایی همچون Doc Ock, Chameleon, Rhino, Scorpion, Norman Osborn و حتی بیشتر در این نمایش حضور خواهند داشت. دیگر چه کسی به مولتی‌ورس احتیاج دارد؟

نیکو مینورو از The Runaways نیز به عنوان بهترین دوست اسپایدی جوان در این سریال به پیتر خواهد پیوست.

مارول در رابطه با این سریال انیمیشنی گفت:

Spider-Man: Freshman Year پیتر پارکر را در مسیر تبدیل شدن به مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول دنبال می‌کند، با سفری برخلاف آنچه تاکنون دیده‌ایم و سبکی که از ریشه‌های اولیه کامیک بوک‌های این شخصیت بهره می‌برد.

این سریال که توسط جف ترامل نوشته و خلق شده، به عنوان پیش درآمدی برای Captain America: Civil War، اولین حضور پیتر پارکر (تام هالند) در MCU و همچنین Spider-Man: Homecoming، اولین فیلم انفرادی هالند در نقش مرد عنبکوتی، عمل می‌کند.

با این حال، هالند صداپیشه پیتر در این سریال نخواهد بود. به علاوه، فصل دوم با عنوان Spider-Man: Sophomore Year در دست ساخت است.

مطلب پیشنهادی:۴۲ انیمیشن برتر تاریخ که به رویاهایتان جان می‌دهندبهترین‌های دنیای رویاپردازی و زیبایی
۴۲ انیمیشن برتر تاریخ که به رویاهایتان جان می‌دهند


چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا