بازی

Assassin’s Creed Rift احتمالا دیرتر منتشر می‌شود

Assassin’s Creed Rift احتمالا دیرتر منتشر می‌شود

طبق گزارش‌های موجود، یوبیسافت بازی بعدی اساسین کرید (Assassin’s Creed) را احتمالا تا بهار سال ۲۰۲۳ به تعویق خواهد انداخت.

هرچند این موضوع به طور رسمی اعلام نشده، اما نشریه بلومبرگ در ماه فوریه اعلام کرده بود که یوبیسافت قصد دارد یک بازی کوچک‌تر از سری Assassin’s Creed را در سال جاری یا سال ۲۰۲۳ منتشر کند. این بازی با نام رمز Rift شناخته می‌شود و Basim از Assassin’s Creed Valhalla به عنوان شحصیت اصلی آن معرفی شده بود.

مطلب پیشنهادی:Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانیداز داستانی جذاب تا قابلیت‌های جدید
Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانید

یوبیسافت شب گذشته اعلام کرد که بازی Avatar: Frontiers of Pandora و «یک بازی برتر کوچک‌تر معرفی نشده» را تا سال مالی بعدی خود که آوریل ۲۰۲۳ آغاز می‌شود، به تاخیر انداخته است. حالا به گفته بلومبرگ، این بازی کوچک‌تر که تاخیر خورده، Assassins’ Creed Rift است و گفته می‌شود استودیو فرانسوی آن را از فوریه ۲۰۲۳ تا می یا ژوئن سال آینده به تعویق خواهد انداخت.

اساسین کرید

گفته می‌شود داستان نسخه بعدی اساسین کرید یا همان Rift در خاورمیانه و از جمله بغداد رخ می‌دهد و توسعه آن توسط استودیو بوردو یوبیسافت انجام می‌شود. با این حال، تاخیر بازی هنوز به طور رسمی اعلام نشده و باید منتظر بیانیه رسمی یوبیسافت درباره آن باشیم. نکته قابل‌توجه اینکه اگر تاخیر بازی تایید شود، یوبیسافت سال مالی نسبتا ضعیفی را تجربه خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: ناراحت‌کننده‌ترین مرگی که تو بازی‌ها دیدیم[ !!]
تیم lastech: ناراحت‌کننده‌ترین مرگی که تو بازی‌ها دیدیم


چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا