بازی

جف بریجز از سختی‌های بازی در فیلم Iron Man می‌گوید

جف بریجز از سختی‌های بازی در فیلم Iron Man می‌گوید

همانطور که می‌دانید فیلم مرد آهنی (Iron Man) در سال ۲۰۰۸ توسط استودیو مارول و پارامونت پیکچرز ساخته شد و اولین عنوان رسمی در دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود. جف بریجز یکی از ستاره‌های این فیلم که نقش منفی «آیرون مانگر» را بازی کرده، از چالش‌هایی که در این پروژه با آن روبه‌رو بوده صحبت کرده است.

مطلب پیشنهادی:معرفی کارنیج – کابوس مشترک مرد عنکبوتی و ونومبگذار خون جاری شود
معرفی کارنیج – کابوس مشترک مرد عنکبوتی و ونوم

بریجز اخیرا در صحبت‌هایش با Vanity Fair گفته ایفای نقش آیرون مانگر بسیار سخت‌تر از چیزی بود که به نظر می‌رسید. او در این باره گفت:

این اولین تلاش و ماجراجویی مارول برای ساخت فیلم بود. من بسیار خوش‌شانس بودم که فرصت همکاری با رابرت داونی جونیور و جان فاورو را بدست آوردم، زیرا هردوی آن‌ها بداهه‌پردازان فوق‌العاده‌ای هستند. ما چند هفته‌ای را روی فیلم‌نامه کار کردیم و با هم تمرین کردیم، زیرا فیلم‌نامه اصلی را دوست نداشتیم و با هم‌فکری یکدیگر توانستم آن را کمی اصلاح کنیم. سپس روز اول فیلمبرداری فرا رسید و مارول به نوعی فیلمنامه ما را که روی آن کار می‌کردیم بیرون انداخت و گفت: «نه، این خوب نیست و باید جور دیگر باشد. بنابراین سردرگمی زیادی در مورد اینکه فیلمنامه ما چیست و چه می‌خواهیم بگوییم، وجود داشت. ما ساعت‌ها را با یکدیگر می‌گذراندیم و می‌گفتیم: «تو نقش من را بازی کن یا من نقش تو را بازی می‌کنم» و بررسی می‌کردیم که چگونه این کار را انجام دهیم.

فیلم مرد آهنی

این همکاری‌ها فقط بین افراد درگیر در پروژه نبود، و فاورو همچنین برای توسعه فیلمنامه با دوستان خود تماس گرفته بود. بریجز علی رغم این سختی‌ها، بیان کرد با توجه به اینکه هرگز تجربه‌ای مانند آن را نداشته، اما این رویکرد ذهنی او نسبت به پروژه بود که باید اصلاح می‌شد:

آن شرایط من را واقعا دیوانه‌ کرده بود تا بتوانم کم کم یک نظم جزئی را در مغزم ایجاد کنم و آن تنظیم این بود: جف، فقط استراحت کن. تو در حال ساختن یک فیلم ۲۰۰ میلیون دلاری هستی، فقط استراحت کن و لذت ببر. و این ترفند جواب داد، زیرا این افتخار را داشتم تا با این دو هنرمند باورنکردنی همکاری کنم.

در اخبار مربوط به دنیای سینمایی مارول خواندیم که رایان گاسلینگ شایعه حضور در دنیای سینمایی مارول را رد کرد، رئیس مارول به سونی درباره فیلم‌های اسپین‌آف مرد عنکبوتی هشدار داده بود و هنرمندان جلوه‌های بصری از کار با مارول بیزار هستند.

مطلب پیشنهادی:با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شویدنمایش قتل عام سینمایی در بهترین حالت خود
با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شوید


چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا