بازی

بتمن در بازی Gotham Knights مرده است [تماشا کنید]

بتمن در بازی Gotham Knights مرده است [تماشا کنید]

رویداد کامیکان سن دیگو در جریان است و اکنون کمپانی برادران وارنر تایید کرده که بتمن (Batman)، در بازی گاتهام نایت (Gotham Knights) حضور ندارد.

با وجود اینکه مرگ بتمن از همان ابتدا اعلام شده بود و در مرکز داستان قرار دارد، خیلی گمان می‌کردند که او زنده است. کشته شدن و بازگشت از مرگ در کتاب‌های مصور گاتهام نایت موضوع چندان عجیبی نیست و به همین خاطر خیلی‌ها انتظار حضور بتمن در بازی را داشتند. اکنون کارگردان خلاق بازی این موضوع را به صورت کلی رد کرده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ عضو عجیب و غریب جوخه انتحاریغیرعادی‌ترینِ غیرعادی‌ها
۱۰ عضو عجیب و غریب جوخه انتحاری

پاتریک ردینگ (Patrick Redding) طی یک جلسه پرسش و پاسخ با طرفداران این موضوع را تایید کرد. ردینگ اعلام کرد که در بازی گاتهام نایت خبری از بتمن و جوکر نخواهد بود، اما شاید هارلی کویین (Harley Quinn) را ملاقات کنیم. بازی Gotham Knights قرار است جنبه‌های تازه‌ای از دنیای بتمن در بازی‌های ویدیویی را به نمایش بگذارد. 

همچنین تریلر جدیدی از Gotham Knights نیز منتشر شده که ما را بیشتر با شخصیت بت‌گرل آشنا می‌کند. باربارا گوردون (Barbara Gordon) سعی دارد جای خالی بتمن را پر کند. مبارزه با او حس کاملا متفاوتی دارد و بت‌گرل راه‌های هوشمندانه زیادی برای از بین بردن دشمنان خود دارد. 

پس از مرگ بتمن رد هود، رابین، نایت‌وینگ و بت‌گرل برای امن نگه داشتن گاتهام و همچنین مقابله با Court of Owls باهم متحد می‌شوند. یکی از ویژگی‌های مهم این بازی بخش کو-آپ آن است که یعنی می‌توانید در کنار دوستان خود از تجربه این بازی ابرقهرمانی لذت ببرید. 

Gotham Knights در تاریخ در ۲۵ اکتبر ۲۰۲۲ (۳ آبان ۱۴۰۱) برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:۱۹ فیلم دی‌سی که پس از The Suicide Squad منتشر خواهند شدآماده ماجراجویی‌های بیش‌تر
۱۹ فیلم دی‌سی که پس از The Suicide Squad منتشر خواهند شد


افسانه‌های غیرواقعی جی تی ای سن آندریس + بازی‌های پولی موبایل

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا