بازی

فیلم Top Gun: Maverick رکورد انتقام‌ جویان را در فروش داخلی شکست

فیلم Top Gun: Maverick رکورد انتقام‌ جویان را در فروش داخلی شکست

امسال‌ فیلم‌های موفق زیادی در سینماها اکران شدند، اما هیچ‌کدام نتوانستند مانند فیلم تاپ گان: ماوریک (Top Gun: Maverick) بر گیشه تسلط پیدا کنند. ماه گذشته، فروش این فیلم از ۱ میلیارد دلار در باکس‌آفیس جهانی عبور کرد و هفته گذشته به بزرگ‌ترین فیلم پارامونت در تمام دوران تبدیل شد. حال آمارها نشان می‌دهد این فیلم با بازی تام کروز توانسته رکورد فیلم The Avengers را در فروش داخلی بزند و به این ترتیب به نهمین فیلم پرفروش جهان تبدیل شود.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشیدبرای بینج‌واچ‌های هیجان‌انگیز آماده شوید
معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشید

بر اساس گزارش ورایتی، فیلم تاپ گان ماوریک در آمریکای شمالی ۶۲۳.۸ میلیون دلار فروخته و از ۶۲۳.۳ میلیون دلاری که فیلم انتقام جویان (۲۰۱۲) به دست آورده بود، عبور کرده است. همچنین گفته شده که تاپ گان این شانس را دارد که رتبه‌های هفتم و هشتم که به ترتیب متعلق به تایتانیک (۶۵۹ میلیون دلار) و دنیای ژوراسیک (۶۵۳ میلیون دلار) است را تصاحب کند.

در حال حاضر بعید به نظر می‌رسد که این فیلم بتواند هیچ یک از شش فیلم اول را شکست دهد، مگر اینکه دوباره اکران شود که هیچ‌چیز درباره آن مشخص نیست. این فیلم‌ها عبارتند از: Star Wars: The Force Awakens (۹۳۶.۶ میلیون دلار)، «انتقام‌جویان: پایان بازی» (۸۵۸.۳ میلیون دلار)، «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (۸۰۴.۷ میلیون دلار)، «آواتار» (۷۶۰ میلیون دلار)، «پلنگ سیاه» (۷۰۰ میلیون دلار)، و Avengers: Infinity War (۶۷۸ میلیون دلار).

فیلم تاپ گان: ماوریک

فیلم Top Gun: Maverick نه‌تنها در گیشه عملکرد بسیار درخشانی داشته، بلکه نقدهای بسیار مثبتی هم دریافت کرده است. این فیلم در حال حاضر امتیاز ۹۷٪ (منتقدان) و ۹۹٪ (تماشاگران) را در راتن تومیتوز دارد. اسپنسر پری از وبسایت ComicBook نمره ۴.۵ از ۵ را به این فیلم داده و آن را «دنباله نادری می‌داند که از هر نسخه اصلی برتری دارد.»

مطلب پیشنهادی:بهترین انیمه‌های سال ۲۰۲۱ – از تاکسی عجیب تا سانی بویسالی پر بار برای انیمه‌بازها
بهترین انیمه‌های سال ۲۰۲۱ – از تاکسی عجیب تا سانی بوی


چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا