بازی

اولین تریلر فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves منتشر شد [تماشا کنید]

اولین تریلر فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves منتشر شد [تماشا کنید]

پارامونت پیچکرز به تازگی از نخستین تریلر فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves رونمایی کرده و حاضران در مراسم کامیک کان از اولین کسانی بودند که این تریلر را مشاهده کردند. این ویدیو ستارگانی نظیر کریس پاین، میشل رودریگز، رگی ژان پیج و سوفیا لیلیس را در نقش گروهی از دزدان نشان می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم ابرقهرمانی که جلوتر از زمان خود بودنددوران پیش از دنیای سینمایی مارول چه شکلی بود؟
۱۰ فیلم ابرقهرمانی که جلوتر از زمان خود بودند

به نظر می‌رسد که این گروه تصادفا به جادوگر سرخ (Red Wizard of Thay) کمک می‌کند تا یک دست‌سازه را در اختیار بگیرد، اما این گروه تصمیم می‌گیرند آن را پس‌ بگیرند. چندین هیولای نمادین Dungeons & Dragons مانند یک مکعب ژلاتینی، جغد خرسی، یک جانور جابه‌جا شونده و یک اژدهای سیاه در تریلر به چشم می‌خورند.

جان فرانسیس دالی و جاناتان گلدشتاین به عنوان نویسنده و کارگردان فیلم Dungeons & Dragons با یکدیگر همکاری می‌کنند که قبلا نیز عنوان Game Night را با یکدیگر ساخته بودند. درحالی که فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves یک داستان کاملاً جدید را روایت می‌کند، اما محیط فانتزی و نمادین Forgotten Realms که از مراکز اصلی بازی Dungeons & Dragons به حساب می‌آید، محل وقوع حوادث آن خواهد بود. ده‌ها رمان و بازی ویدیویی در Forgotten Realms و همچنین ماجراجویی‌های بی‌شمار رو میزی ساخته شده‌اند. لازم به ذکر است این فیلم هیچ ارتباطی با سه‌گانه فیلم های Dungeons & Dragons که در اوایل دهه ۲۰۰۰ منتشر شد و هیولاهای مختلف D&D که مسابقات فانتزی را به نمایش می‌گذاشتند، ندارد.

به نظر می‌رسد فیلم جدید بسیار دقیق‌تر از عناوین قبلی باشد، زیرا هر شخصیت کلاس متفاوت و توانایی‌های دقیقی دارد. کارگردانان فیلم با کمپانی Wizards of the Coast کار کردند تا حس فیلم را دقیق نگه دارند و در عین حال فضای آن خنده‌دار و هیجان انگیز باشد.

این فیلم در ابتدا برای اکران در سال ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده بود، اما همه‌گیری ویروس کووید ۱۹ پروسه تولید را به تاخیر انداخت و در نهایت به تاریخ اکران فعلی آن در سال ۲۰۲۳ منجر شد. لازم به ذکر است که در کنار این فیلم، یک اسپین آف سریالی لایو اکشن نیز در دست ساخت است و در واقع قرار است بخشی از همان جهان داستانی فیلم باشد.

پارامونت امیدوار است که این فیلم آغازگر یک فرانچایز کامل باشد و جهان آن در چند فیلم مورد بررسی قرار گیرد.

فیلم سینمایی Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves قرار است در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۳ (۱۲ اسفند ۱۴۰۱) در سینماها اکران شود.

مطلب پیشنهادی:۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنندشاهکارهایی که مرز سن و سال را کنار زدند
۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند


چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا