بازی

بازی رایگان هفته آینده استور اپیک گیمز مشخص شد

بازی رایگان هفته آینده استور اپیک گیمز مشخص شد

Lawn Mowing Simulator (شبیه‌ساز چمن‌زنی) از ۲۸ جولای (۶ مرداد) تا ۴ آگوست (۱۳ مرداد) در استور اپیک گیمز به عنوان بازی رایگان قابل دریافت خواهد بود.

بنابراین، این بازی هفته آینده جایگزین بازی شوتر اول شخص Tannenberg و بازی شبیه‌سازی Shop Titans خواهد شد که اکنون تا ۲۸ جولای (۶ مرداد) به صورت رایگان قابل دانلود هستند.

مطلب پیشنهادی:چطور از آیتم‌ بازی‌ها در استیم پول بدست آوریم؟با فروش آیتم، بازی‌های جدید بخرید
چطور از آیتم‌ بازی‌ها در استیم پول بدست آوریم؟

استور اپیک گیمز سال گذشته ۸۹ بازی رایگان با مجموع ارزش ۲۱۲۰ دلار را به بازیکنان خود ارائه کرد. البته تعداد بازی‌های رایگان این استور در سال گذشته، نسبت به سال ۲۰۲۰ که ۱۰۳ عنوان رایگان در آن ارائه شده بود، کاهش پیدا کرده است. اپیک همچنین ادعا کرده بود که کاربران بیش از ۷۶۵ میلیون بازی رایگان را در سال ۲۰۲۳ دریافت کرده‌اند.

بازی رایگان

علاوه بر این، فروش تابستان استور اپیک گیمز نیز هم اکنون تا ۲۸ ژوئیه ادامه دارد و برخی بازی‌ها با حداکثر ۷۵ درصد تخفیف در آن فروخته می‌شوند.

همچنین در طول ماه گذشته، بازی Fall Guys در اپیک گیمز برای تمام بازیکنان به صورت کاملا را‌یگان قابل تجربه بود و مورد استقبال بسیار خوبی هم قرار گرفت. در واقع پس از دو هفته، حساب رسمی Fall Guys اعلام کرده بود که تعداد بازیکنان آن به ۵۰ میلیون نفر رسیده است.

مطلب پیشنهادی:اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کردهمچنین یک بازی مرموز رایگان در هفته آینده اعلام خواهد شد
اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کرد


چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا