بازی

شایعه: هنری کویل در مراسم کامیک کان ۲۰۲۲ حضور دارد

شایعه: هنری کویل در مراسم کامیک کان ۲۰۲۲ حضور دارد

طبق گزارش ددلاین، هنری کویل قرار است حضور غافلگیرکننده‌ای در مراسم کامیک‌ کان سن دیگو داشته باشد تا بیشتر درباره شخصیت سوپرمن صحبت کند. این درحالی است که شایعاتی مبنی بر حضور سوپرمن در فیلم Black Adam به گوش می‌رسد. همچنین گفته می‌شود که برادران وارنر قرار است بعدازظهر شنبه و قبل از معرفی‌های مورد انتظار مارول، درباره فیلم‌های Black Adam و Shazam!: Fury of the Gods صحبت کند و شاید به همین بهانه تریلری از آن‌ها منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:۵ شخصیت دی‌سی که قبل از سوپرمن معرفی شدندالهامات اولیه
۵ شخصیت دی‌سی که قبل از سوپرمن معرفی شدند

البته دوئین جانسون که معمولا فعالیت زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارد، اخیرا در توییتر پاسخ یکی از طرفداران را داده و بسیاری از کاربران حرف‌های او را به گونه‌ای برداشت کرده‌اند که به نظر می‌رسد واقعا ممکن است شاهد رودررو شدن این دو ابرقهرمان قدرتمند، یعنی Black Adam و سوپرمن باشیم. او در پاسخ به کاربری که به حضور سوپرمن و بلک ادم در مقابل یکدیگر اشاره کرده بود، گفت:

از همان روزهایی که در بازار کهنه فروشان (!) با قیمت ۴۰ دلار برای هر مسابقه کشتی می‌گرفتم تا به امروز، یاد گرفته‌ام که همیشه به سخنان مخاطب خود گوش دهم، زیرا آن‌ها همیشه شما را به جایی که باید بروید هدایت می‌کنند.

هنری کویل

هنری کویل تاکنون ۳ بار در نقش کلارک کنت یا سوپرمن بازی کرده که اولین حضورش به فیلم Man of Steel در سال ۲۰۱۳ برمی‌گردد. او اخیرا در فیلم Zack Snyder’s Justice League بازی کرده بود که نسخه کارگردان لیگ عدالت سال ۲۰۱۷ بود. در حالی که همتایان فوق‌العاده او مانند جیسون موموآ و گال گدوت پیشرفت سریعی را در فرانچایزهای فردی خود مشاهده کرده‌اند، کویل با شخصیت سوپرمن همچنان چراغ خاموش به مسیر خود ادامه می‌دهد.

بد نیست بدانید که فیلم Black Adam در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) در سینماها اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بحران بزرگ دی‌سیفجایعی که دنیاها را زیر و رو کردند
۱۰ بحران بزرگ دی‌سی


چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا