بازی

پلی استیشن بخش پشتیبانی مشتریان در توییتر را متوقف می‌کند

پلی استیشن بخش پشتیبانی مشتریان در توییتر را متوقف می‌کند

سونی اعلام کرده که قصد دارد پشتیبانی شخصی بین مشتریان را در توییتر متوقف کند. از ماه آگوست، اکانت‌های توییتر AskPlayStation@ که در قاره آمریکا، اروپا، استرالیا و نیوزیلند خدمت می‌کردند، پشتیبانی از مشتریان پلی استیشن را متوقف خواهند کرد.

آن‌ها در حال حاضر هفت روز هفته پشتیبانی یک به یک مشتریان را به بازیکنان ارائه می‌دهند. اکانت آمریکایی که بیش از ۱.۷ میلیون دنبال‌کننده دارد، از ماه می ۲۰۱۰ فعال شده بود.

مطلب پیشنهادی:راهنمای حل مشکل دریفت کنترلر PS5دریفت نکش عزیزم!
راهنمای حل مشکل دریفت کنترلر PS5

اکانت AskPlayStation در توییتر خود نوشت:

از اول آگوست، پشتیبانی شخصی پلی استیشن از طریق توییتر دیگر در دسترس نخواهد بود. از ماه آینده، به بازیکنان توصیه می‌شود از طریق وب‌سایت پلی استیشن و یکی از کانال‌های یوتیوب به دنبال پشتیبانی باشند.

پلی استیشن

برخی از کاربران به این اطلاعیه واکنش نشان دادند و نسبت به تصمیم سونی ابراز ناامیدی و نگرانی کردند. کاربر ncbjd نوشت «این یک راه حل وحشتناک است. ایجاد موانع بین شما و مشتریانتان هرگز حکم راه حل را ندارد».

کاربر stevensstash گفت:

پشتیبانی شما افتضاح است. با شما چت می‌کنم و می‌گویید تماس بگیرید. زنگ می‌زنم می‌گویید برو بخش چت. توئیت می‌کنم و شما می‌گویید تماس بگیرید. این سیرک ۲ ساعته را گذروندم تا کنترلر خودم را تعویض کنم.

کاربر Guyatthestore گفت:

این چیزی را تغییر نمی‌دهد. تیکت‌های پشتیبانی همچنان مورد توجه قرار نمی‌گیرند، فقط اینکه حالا دیگران در توییتر نمی‌توانند در مورد آن نظر بدهند.

کاربر nothingandtweet نوشت:

عجیب است که چگونه بسیاری از واکنش‌ها به این موضوع، افزایش آزار و اذیتی را که توسعه‌دهندگان و سایر افراد اخیرا به آن اشاره می‌کنند، نادیده می‌گیرند. فکر می‌کنید این کانال پشتیبانی مورد آزار و اذیت قرار نمی‌گیرد؟

کاربر Shadowakito نوشت:

غم‌انگیز است. همیشه در چند باری که مجبور شدم با آن‌ها تماس بگیرم، پشتیبانی Ask PlayStation را واقعا مفید می‌دانستم. حدس می‌زنم که داریم به سمت عصری پیش می‌رویم که خدمات مشتریان دیگر برای شرکت‌های بزرگ مهم نیست.

پلی استیشن

اکانت‌های پشتیبانی توییتر پلی‌ استیشن سه‌شنبه گذشته روز شلوغی را پشت سر گذاشتند، زیرا مشکلات PlayStation Network باعث اختلال در چندین سرویس شد. فروشگاه پلی استیشن، مدیریت اکانت PSN و ویژگی‌های اجتماعی و بازی همگی دچار قطعی شده بودند.

اختلال در خدمات همزمان با انتشار بازی مورد انتظار Stray، راه‌اندازی نسخه بتای عمومی MultiVersus و به‌روزرسانی جدیدترین بازی‌های سرویس پلی‌ استیشن پلاس بود.

۱۵ بازی جدید برای دانلود در روز سه‌شنبه برای اعضای Extra و Premium پلی استیشن پلاس در دسترس قرار گرفت که شامل Stray، Marvel’s Avengers، Final Fantasy VII Remake Intergrade، پنج عنوان Assassin’s Creed و دو عنوان Saints Row می‌شود.

همچنین مالکین کنسول‌های پلی استیشن می‌توانند بازی Stray را به مدت یک هفته رایگان تجربه کنند.

مطلب پیشنهادی:چگونه کنترلر PS5 را به پی‌سی متصل کنیم؟یا چگونه قیمه‌ها را در ماست‌ها بریزیم!
چگونه کنترلر PS5 را به پی‌سی متصل کنیم؟


چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا