بازی

کارگردان فیلم Mortal Kombat برای دنباله آن بازمی‌گردد

کارگردان فیلم Mortal Kombat برای دنباله آن بازمی‌گردد

دنباله فیلم مورتال کامبت یا همان Mortal Kombat 2 در حال ساخت است و اخیرا اعلام شده که کارگردان اصلی، یعنی سایمون مک‌کوید قرار است ساخت آن را برعهده بگیرد. قبلا نیز گفته شده بود که جرمی اسلیتر (نویسنده سریال Moon Knight) وظیفه نگارش فیلمنامه این دنباله را برعهده خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشیدبرای بینج‌واچ‌های هیجان‌انگیز آماده شوید
معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشید

فیلم Mortal Kombat که سال گذشته اکران شد، اولین تجربه کارگردانی مک‌کوید بود و پس از اکران در سینماها و سرویس HBO Max در آپریل ۲۰۲۲ فروش خوبی داشت و توانست بر باکس‌آفیس تسلط یابد. این فیلم با کمال تعجب در رتبه اول باکس‌آفیس قرار گرفت و همچنان یکی از پربیننده‌ترین فیلم‌های اچ بی او است.

مورتال کمبت داستان کول یانگ را روایت می‌کند – یک مبارز هنرهای رزمی که کاملا از اصل و نسب خود بی‌اطلاع است و نمی‌داند چرا توسط قاتل معروف به ساب زیرو (Sub-Zero) شکار می‌شود. هنوز مشخص نیست که آیا همه ستاره‌های فیلم اصلی در مورتال کمبت 2 حضور خواهند داشت یا خیر؛ باید امیدوار بود که تیم بازیگری خوبی برای این دنباله انتخاب شود.

در فیلم اصلی Mortal Kombat لوئیس تان در نقش کول یانگ در کنار جسیکا مک‌نامی، تادانابو آسانو، چین هان، جو تسلیم و هیرویوکی سانادا به ایفای نقش پرداخته بود. سایمون مک‌کوید این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای از گرگ روسو و دیوید کالاهام کارگردانی کرده بود.

چندی پیش خواندیم که فیلم مورتال کامبت 2 از اشتباهات گذشته درس خواهد گرفت و طبق اعلام جرمی اسلیتر باید منتظر یک دنباله غیرقابل پیش‌بینی باشید.

مطلب پیشنهادی:۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اندآثار به یادماندنی که تمام‌شدنی نیستند
۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند


چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا