بازی

اطلاعاتی از بسته الحاقی بعدی بازی Dying Light 2 لو رفت

اطلاعاتی از بسته الحاقی بعدی بازی Dying Light 2 لو رفت

چندین ماه از عرضه دایینگ لایت ۲ (Dying Light 2: Stay Human) گذشته و اکنون استودیو تکلند (Techland) روی دومین بسته الحاقی بازی کار می‌کند. 

دیتا ماینری به نام Bub توانسته از فایل‌های آپدیت جدید دایینگ لایت ۲ اطلاعاتی از DLC بعدی بازی استخراج کند. اگر این اطلاعات صحت داشته باشند، محتوای بسته الحاقی بعدی روی اپرا تمرکز دارد. طراح ارشد Dying Light 2: Stay Human در گذشته گفته بود DLCهای بازی غافلگیر کننده هستند و تم اپرا در یک بازی آخرالزمانی با آن هم‌خوانی دارد. 

تم دیگر این بسته الحاقی گلادیاتور هست و با آن چپتر جدیدی در Dying Light 2 آغاز می‌شود. فایل‌های DLC شامل ۲۰۰۰ دیالوگ جدید می‌شوند و شخصیت شما توسط دو مرد به سالن اپرایی به نام Opera Astrid برده می‌شود. در این مکان مانند یک گلادیاتور با زامبی‌ها روبه رو می‌شوید و دیگران برای تفریح شما را تماشا خواهند کرد.

بازی دایینگ لایت ۲ (Dying Light 2: Stay Human)

تقریبا یک ماه از عرضه بسته الحاقی اول بازی با نام Chapter 1: In the Footsteps of the Nightrunners گذشته است. این DLC با یک سیستم رنک، چالش‌های ویژه‌ و محتوای جدید برای بازیکنان همراه بود. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که تکلند در حال حاضر روی یک بازی نقش‌آفرینی فانتزی کار می‌کند.

بازی Dying Light 2 هم‌اکنون روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و پی‌سی در دسترس قرار دارد.


چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا