رمز ارز

تعلیق ادامه‌دار برداشت‌ها از صرافی‌های رمزارزی!

زمان مطالعه: دقیقه

زیپ‌مکس(Zipmex)، یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در تایلند، برداشت مشتریان را به دلیل نوسانات بازار متوقف کرد. هنوز مشخص نیست که این شرکت چه زمانی این سرویس را بازیابی خواهد کرد.
این صرافی تایلندی در توییتی اعلام کرده که تا اطلاع ثانوی، کاربران به دلیل مشکلاتی خارج از کنترل این شرکت، مجاز به برداشت سرمایه نیستند. زیپ‌مکس که خود را صرافی رمزارزی پیشرو در آسیا می‌داند، بیش از دو میلیون کاربر دارد. اخبار مربوط به توقف برداشت مشتریان باعث شد که ZMT، توکن اختصاصی این پلتفرم نزدیک به ۲۰ درصد از ارزش خود را از دست بدهد. این توکن در زمان انتشار این خبر، با قیمت ۰٫۳۴۱۴ دلار معامله می‌شود.
به‌تازگی، چندین شرکت بزرگ ازجمله سلسیوس با چالش‌های مشابهی روبه‌رو شده‌اند. چندی پیش، مدیرعامل FTX هشدار داده بود که احتمالا بسیاری از صرافی‌های کوچک بدون اینکه اعلام کرده باشند، ورشکسته شده‌اند.
اخبار حاکی از آن هستند که Skybridge Capital نیز برداشت از یکی از صندوق‌های رمزارزی خود را به حالت تعلیق درآورده است. بنیان‌گذار این موسسه، آنتونی اسکاراموچ، در مصاحبه‌ی خود اعلام کرد که هیئت‌مدیره‌ی این شرکت، تصمیم گرفته تا زمانی که سرمایه‌ی صندوق افزایش یابد، برداشت‌ها را متوقف کند. وی گفت، با این‌ همه ترسی از بابت لیکوئید شدن وجود ندارد و این یک تصمیم موقتی است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کریپتوپوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا