بازی

دستمزد واکین فینیکس برای فیلم Joker 2 لو رفت

دستمزد واکین فینیکس برای فیلم Joker 2 لو رفت

از زمانی که گمانه‌زنی‌ها برای ساخت فیلم جوکر ۲ (Joker 2) در جریان بود، برخی‌ها به شوخی می‌گفتند که شاید واکین فینیکس خواهان دریافت دستمزد هنگفتی برای ایفای نقش مجدد در این فیلم است. حال ورایتی در جدیدترین گزارش خود دستمزد برخی بازیگران سینما را فاش کرده است که آمار جالبی در آن‌ها وجود دارد. بر این اساس قرار است دستمزد ۴.۵ میلیون دلاری فینیکس برای فیلم اول جوکر برای دنباله آن به مبلغ ۲۰ میلیون دلار افزایش یابد!

مطلب پیشنهادی:۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنندشاهکارهایی که مرز سن و سال را کنار زدند
۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند

ورایتی در گزارش خود درباره ستاره فیلم جوکر نوشت:

همین امر در مورد واکین فینیکس نیز صدق می‌کند. وقتی او برای اولین بار در فیلم جوکر سال ۲۰۱۹ یکی از بدنام‌ترین ویلن‌های گاتهام را به تصویر کشید، فینیکس ۴.۵ میلیون دلار درآمد داشت. این فیلم بیش از ۱ میلیارد دلار فروش کرد و برای این بازیگر جایزه اسکار را نیز به ارمغان آورد. اگر برادران وارنر بخواهد واکین فینیکس را باز هم در نقش جوکر داشته باشد، ۲۰ میلیون دلار برای استودیو هزینه خواهد داشت.

واکین فینیکس

درحالی که این مبلغ بسیار هنگفت به نظر می‌ر‌سد، اما در واقع منطقی است که این بازیگر چنین رقمی را برای Joker 2 درخواست دهد و اکنون با شایعات پیشین درباره مذاکرات او برای حضور در دنباله جوکر صدق می‌کند.

نام بازیگران دیگری هم در این لیست به چشم می‌خورد. تام هاردی برای بازی در فیلم Venom 3 با مبلغ ۲۰ میلیون دلار، تام کروز، برای فیلم Top Gun: Maverick: بیش از ۱۰۰ میلیون دلار و مارگو رابی و رایان گاسلینگ هر دو برای فیلم Barbie مبلغ ۱۲.۵ میلیون دلار دریافت می‌کنند.

در اخبار مرتبط خواندیم که تاد فلیپس رسما برای فیلم جوکر ۲ قرارداد امضا کرد و Joker 2 یک فیلم موزیکال با حضور لیدی گاگا در نقش هارلی کویین خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودندوقتی یک جای کار لنگ می‌زند!
۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودند


چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا