رمز ارز

شیبا از زیر سایه بیت کوین فرار کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

همبستگی 30 روزه قیمت شیبا با بیت کوین بر روی عدد 0.25 یا 25٪ قرار دارد. این عدد می‌تواند نشان‌دهنده مجزا شدن عملکرد قیمت این رمزارز از بیت کوین باشد، که نشان می‌دهد پرایس اکشن شیبا کمتر تحت تأثیر حرکت بازار قرار می‌گیرد. اگر این امر ادامه پیدا کند، نشان می‌دهد که قیمت شیبا اینو ممکن است برای انجام یک حرکت متفاوت آماده باشد.
از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال هنوز نوپا است، بیشتر دارایی‌ها همبستگی بالایی با بیت‌کوین دارند، به این معنی که پیش‌بینی می‌شود قیمت‌ آن‌ها همگام با بیت‌کوین حرکت کند. اگرچه همیشه این‌طور نیست، سرمایه‌گذاران باید نحوه تغییر این همبستگی‌ها را در طول زمان پیگیری کنند.
انتخاب دارایی‌های دیجیتال با همبستگی کم یا منفی با بیت کوین ممکن است برای سرمایه‌گذارانی که سعی در تنوع بخشیدن به پرتفوی خود در صورت عملکرد ضعیف قیمت بیت‌کوین دارند، مفید باشد.
قیمت شیبا اینو پس از ثبت رشد چشمگیر 35 درصدی در اوایل ماه آگوست، برای مدت کوتاهی از بیت کوین و بقیه جدا شد. بیت کوین از زمانی که در 14 آگوست برای مدت کوتاهی به بالای 25 هزار دلار بازگشت، سقوط کرده است. در زمان انتشار این خبر، شیبا با کاهش 1.22 درصدی بر روی قیمت 0.0000131 دلار معامله می‌شود.
بر اساس گزارش توییتر Shibburn، بیش از 100 میلیون شیبا اینو در دو تراکنش ارسال شده است تا در ساعات اخیر سوزانده شوند. در همین حال، نرخ توکن‌سوزی شیبا اینو با 213,067,021 شیبای سوخته در 24 ساعت گذشته افزایش ملایمی را نشان می‌دهد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا