بازی

اولین تصاویر از بازی Yakuza 8 منتشر شد

اولین تصاویر از بازی Yakuza 8 منتشر شد

فامیتسو به تازگی متوجه ارسال ویدیوی جدیدی از مبارز MMA، میکورو آساکورا (Mikuru Asakura) شده که در داخل استودیو Ryu Ga Gotoku به گشت و گذار می‌پردازد و البته چندین عکس از پروسه ساخت بازی بعدی سری Yakuza را نیز به نمایش می‌گذارد.

این تور توسط رئیس سگا، هاروکی ساتومی انجام می‌شود که دفاتر کاری استودیو را به آساکورا نشان می‌دهد. آساکورا یکی از طرفداران پر و پا قرص سری Yakuza است. با این حال، بعید است که مبارز MMA از افشای اطلاعات محرمانه در این ویدئو آگاه بوده باشد.

مطلب پیشنهادی:بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌هابه همزادت سلام کن!
بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌ها

در یکی از اسکرین‌شات‌ها ایچیبان کاسوگا، شخصیت اصلی Yakuza: Like A Dragon را می‌بینیم. ساخت دنباله‌ی این بازی قبلا تایید شده بود، بنابراین این احتمال وجود دارد که تصاویر مربوط به آن بازی باشد.

اما احتمال داده‌اند که شخصیت کاسوگا در قسمت هشتم ظاهر می‌شود. بر اساس گزارش فامیتسو، Yakuza 8 در مکانی جدید اتفاق می‌افتد و میکورو آساکورا نیز در آن حضوری افتخاری دارد.

استودیو Ryu Ga Gotoku همچنین تایید کرده بود که در حال کار روی یک بازی خارج از فرنچایز یاکوزا یا Judgment است. این احتمال نیز وجود دارد که سری دوم به پایان راه خود رسیده باشد.

در ماه جولای، سایت خبری ژاپنی نیکان تایشو ادعا کرد که آژانس استعدادیابی بازیگر اصلی بازی، تاکویا کیمورا از عرضه نسخه‌های رایانه شخصی بازی‌های سری Judgment جلوگیری کردند، زیرا نمی‌خواستند او در یک بازی که روی پی سی عرضه میشود ظاهر شود.

این گزارش ادعا می‌کند که سگا در تلاش بوده تا Judgment و Lost Judgment را به استیم بیاورد، اما چون آژانس مانع از وقوع این اتفاق می‌شود، ممکن است دیگر عنوانی از این سری منتشر نکند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی ویدیویی برتر برای طرفداران انیمه Demon Slayerبرای نابودی شیاطین آماده‌اید؟
۱۰ بازی ویدیویی برتر برای طرفداران انیمه Demon Slayer


چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا