رمز ارز

عزم راسخ آمریکا برای شکست دادن ریپل!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) آمریکا در تلاش است تا هولدرهای XRP را از کمک به دفاع از شرکت بلاکچینی ریپل منع کند.
این کمیسیون در اعتراض رسمی خود، با تصمیم به رسمیت شناختن هولدرهای XRP به عنوان مشاور و دوست دادگاه (amici curiae) همراه با وکیل جان ای. دیتون (John E. Deaton) مخالفت کرده است. مشاور و دوست دادگاه به کسی گفته می‌شود که طرف یک پرونده نیست، اما با ارائه اطلاعات اضافی و مرتبط، می‌تواند به تصمیم‌گیری دادگاه کمک کند – در این پرونده، حمایت از ریپل.
وکیل دیتون دارای ۳،۲۵۲ سوگندنامه است که توسط هولدرهای XRP امضا شده است. در این سوگندنامه‌ها، هولدرهای این رمزارز بیان می‌کنند که آنها قربانی شکایت SEC علیه ریپل شده‌اند. آنها ادعا می‌کنند که مسئولیت قانونی خرید XRP را بر عهده نگرفته‌اند، توکن‌ها را به‌جای مقاصد سرمایه‌گذاری برای اهداف سودگرایی خریداری کرده و این توکن‌ها را بر اساس وعده‌های شرکت خریداری نکرده‌اند. با این حال، کمیسیون SEC در اعتراض به هولدرهای XRP ادعا کرده که آنها در تلاشند تا خارج از مسائل قانونی فعالیت کنند.
در همین حال، دیتون این موضوع را مطرح کرده که اگر SEC واقعاً XRP را یک اوراق بهادار می‌‌دانست، باید علیه ریپل حکمی صادر می‌کرد و حتی دستور توقف فروش توکن‌ها توسط جد مک‌کالب (Jed McCaleb) را می‌داد. مک‌کالب یکی از بنیانگذاران ریپل است که از زمان ترک این شرکت در سال ۲۰۱۴، ۹ میلیارد XRP فروخته است.
هولدرهای XRP و دیتون ملزم به ارائه پاسخ عمومی به اعتراض کمیسیون SEC تا ۲۵ جولای هستند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا