بازی

بازی FIFA 23 رسما معرفی شد [تماشا کنید]

بازی FIFA 23 رسما معرفی شد [تماشا کنید]

الکترونیک آرتز با انتشار یک تریلر جدید به طور رسمی از بازی FIFA 23 و ویژگی‌های جدید آن رونمایی کرد. در ادامه می‌توانید تریلر فیفا ۲۳ را مشاهده کنید.

برای اولین بار در تاریخ این فرنچایز، بازی FIFA 23 دارای تیم‌های باشگاهی زنان نیز خواهد بود و در زمان انتشار، بازیکنان به لیگ زنان انگلستان و فرانسه دسترسی خواهند داشت. همچنین ابتدا فقط جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مردان در بازی حضور دارد و جام جهانی فوتبال زنان استرالیا و نیوزلند ۲۰۲۳ به‌عنوان به‌روزرسانی رایگان پس از انتشار در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

مطلب پیشنهادی:راهنمای انتخاب سیستم چینش بازیکنان در FIFA 22ریش و قیچی دست شماست!
راهنمای انتخاب سیستم چینش بازیکنان در FIFA 22

تریلر بازی را توسط آپارات lastech مشاهده کنید:

قابلیت کراس‌پلی نیز برای تمام حالت‌های تک به تک بازی از جمله FIFA Ultimate Team و بازی‌های آنلاین وجود خواهد داشت. البته این قابلیت بین نسل‌ها محدود می‌شود، به این معنی که بازیکنان پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس (نسل نهم) و پی‌سی می‌توانند با یکدیگر بازی کنند و بازیکنان پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس وان (نسل هشتم) با یکدیگر.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین مهاجمان FIFA 22کابوسی در محوطه هجده قدم!
معرفی بهترین مهاجمان FIFA 22

الکترونیک آرتز همچنین توضیح داد که سیستم انیمیشن HyperMotion که سال گذشته با FIFA 22 معرفی شده بود نیز اکنون بهبود یافته و HyperMotion2 نامیده می‌شود. بازی دارای بیش از ۶۰۰ انیمیشن جدید است و EA وعده داده شیوه ضربات آزاد، پنالتی‌ها و کرنرها را اصلاح می‌کند.

در نهایت، بازی فیفا ۲۳ در تاریخ ۸ مهر منتشر خواهد شد. اخیرا تام هندرسون گفته بود که FIFA 23 بزرگ‌ترین نسخه از این سری خواهد بود و کاور نسخه استاندارد و Ultimate آن نیز منتشر شده بود.

همانطور که احتمالا بدانید، FIFA 23 آخرین بازی فوتبال الکترونیک آرتز تحت عنوان FIFA خواهد بود. بازی از سال آینده، با نام EA Sports FC منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ تیم باشگاهی برتر در FIFA 22غول آلمانی یکه‌تاز است
۱۰ تیم باشگاهی برتر در FIFA 22


چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا