بازی

ایتن هاوک: مارول آنچنان کارگردان‌ پسند نیست

ایتن هاوک: مارول آنچنان کارگردان‌ پسند نیست

پس از موفقیت Moon Knight مارول و فیلم ترسناک The Black Phone، ایتن هاوک سال خوبی را پشت سر می‌گذارد. با توجه به دیدگاه‌های متناقض او در گذشته درباره فیلم‌های ابرقهرمانی، دیدن او در دنیای سینمایی مارول کمی تعجب‌آور بود.

هاوک در مصاحبه جدیدی با IndieWire گفت که انگیزه اصلی او برای بازی در Moon Knight این بود که از نحوه ساخت آثار مارول آگاه شود. این کار را به تشویق دخترش مایا هاوک انجام داد که به او گفته بود که درست نیست بیرون گود بنشینی و به همه بگویی که «ساز و کار آن‌ها بد است.»

مطلب پیشنهادی:۱۵ مجموعه انیمیشنی برتر مارولانیمیشن‌هایی از مارول که فقط برای کودکان ساخته نشده‌اند.
۱۵ مجموعه انیمیشنی برتر مارول

هاوک گفت او کسی نیست که بخواهد دیکته کند جوانان چه چیزی را باید ببینند و چه چیزی را نه، و او فقط می‌خواست خودش دنیای مارول را تجربه کند. هاوک به این نتیجه رسیده که اگرچه مارول «بازیگر پسند» است اما ممکن است «کارگردان پسند» نباشد.

آن گروه از [مارول] بسیار بازیگر پسند هستند. آن‌ها ممکن است کارگردان پسند نباشند و این همان چیزی است که اسکورسیزی و کوپولا در مورد آن صحبت می‌کنند. اما آن‌ها عاشق بازیگرها هستند. فکر می‌کنم کوین فایگی کار بزرگی با رابرت داونی جونیور انجام داد و فهمید که اشتیاق داونی بخش بزرگی از موفقیت فیلم‌ها بود.

وقتی بازیگران برای یک فیلم هیجان‌زده باشند، تماشاگران نیز از تماشای آن هیجان‌زده می‌شوند. فایگی الگوریتم آن را درک کرد، بنابراین نسبت به این فرآیند بسیار محترمانه برخورد می‌کند. بهترین چیز در مورد Moon Knight برای من، بازی اسکار [آیزاک] بود. عملکردی بسیار زیبا در اثری شوک‌آور که اتفاقا بودجه‌ای عظیم نیز داشت.

هاوک به اظهارات جنجالی کارگردانان مارتین اسکورسیزی و فرانسیس فورد کاپولا در مورد واقعی نبودن فیلم‌های ابرقهرمانی اشاره کرد. اسکورسیزی در مصاحبه‌ای با امپایر در سال ۲۰۱۹ آن‌ها را با شهربازی مقایسه کرد و کوپولا یک گام فراتر رفت و در یک رویداد مطبوعاتی در فرانسه در همان سال، فیلم‌های مارول را «نفرت انگیز» خواند.

مارول

این بازیگر از نظرات اسکورسیزی و کاپولا در مورد مارول (یا حداقل حق آن‌ها برای بیان نظرات شخصی) دفاع کرد و گفت که از «افراد باتجربه و کارکشته‌ای که به مردم یادآوری می‌کنند نباید استانداردها و انتظارات را پایین آورد» قدردانی می‌کند، زیرا اگر آن‌ها «حقیقت را در مورد اینکه چه چیزهای مهم‌تری از پول درآوردن وجود دارند، نگویند، پس چه کسی قرار است این حرف‌ها رو بزند؟»

ممکن است حق با هاوک باشد چرا که چندین فیلمساز با استودیو رابطه خوبی نداشتند. پتی جنکینز کارگردانی Thor: The Dark World را کنار گذاشت. جاس ویدون بارها در مورد برخوردها و واکنش‌هایی که در فیلم Avengers: Age of Ultron با آن روبرو شد صحبت کرده است. ادگار رایت چندین هفته قبل از شروع فیلمبرداری Ant-Man از آن جدا شد. ایوا دوورنی از Black Panther کناره‌گیری کرد و در آخر اسکات دریکسون از Doctor Strange in the Multiverse of Madness انصراف داد. همه به اختلاف نظر خلاقانه خود با استودیو مارول اشاره کرده بودند.

هاوک گفت که مراقب بود پس از مون نایت خود را به MCU بند نکند چرا که مارول برای چندین پروژه با بازیگران قرارداد امضا می‌کند. او اکنون منتظر انتشار The Last Movie Stars، مجموعه مستند شش قسمتی خود درباره پل نیومن و جوآن وودوارد است که روز آینده از شبکه HBO Max پخش می‌شود.

مطلب پیشنهادی:معرفی کارنیج – کابوس مشترک مرد عنکبوتی و ونومبگذار خون جاری شود
معرفی کارنیج – کابوس مشترک مرد عنکبوتی و ونوم


خاکسپاری رد دد آنلاین و جنجال یوبیسافت | ویجی‌لاگ پلاس

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا