بازی

نتفلیکس در سه ماه اخیر ۱ میلیون مشترک از دست داده است

نتفلیکس در سه ماه اخیر ۱ میلیون مشترک از دست داده است

نتفلیکس به تازگی فاش کرده که این شرکت در سه ماه گذشته ۱ میلیون مشترک از دست داده است.

در سال ۱۹۹۸، مشترکین هزینه ماهانه نسبتا کمی را به نتفلیکس پرداخت می‌کردند تا تعداد نامحدودی DVD در یک پاکت قرمز به خانه‌هایشان ارسال شود. اما امروزه نتفلیکس به یک غول در صنعت استریم تبدیل شده است. این سرویس تعداد زیادی سریال‌های اورجینال و فیلم‌های برنده جایزه اسکار را تولید کرده و راه را برای شکل‌گیری سایر سرویس‌های پخش هموار کرده و منجر به کاهش فروشگاه‌های اجاره ویدیو شده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی سریال انیمیشنی The Cuphead Show – ادای احترام به نوستالژینگاهی به اقتباس جدید نتفلیکس
بررسی سریال انیمیشنی The Cuphead Show – ادای احترام به نوستالژی

از سال ۲۰۱۴، نتفلیکس چندین بار قیمت اشتراک خود را افزایش داده، به طوری که هزینه یک طرح استاندارد اکنون به قیمت ۱۵.۴۹ دلار رسیده است. با این که نتفلیکس به عنوان رهبر دنیای خدمات استریم معرفی شده، اخیرا آمار ضعیفی داشته و چندین شکست را در کارنامه خود ثبت کرده است.

اکنون نتفلیکس به عنوان گران‌ترین سرویس استریم در میان رقبای خود – مانند HBO Max، Prime Video، و دیزنی پلاس – این شرکت فاش کرد که ابتدای امسال برای اولین بار در یک دهه ۲۰۰۰ هزار مشترک را از دست داده. علاوه بر آن چندی پیش هم اعلام شد که نتفلیکس ۳۰۰ کارمند خود را اخراج کرد و دلیل آن را کاهش رشد درآمد و از دست دادن مشترکین عنوان کرده است.

اکنون این کمپانی آمار جدیدی از مشترکین از دست رفته اعلام کرده است. طبق گزارش IndieWire، نتفلیکس خبر داده که ۹۷۰۰۰۰ مشترک پولی را در سه ماه از دست داده. با این حال، ضرر ثبت شده در سه ماهه دوم بهتر از حد انتظار است، زیرا نتفلیکس در ابتدا پیش‌بینی کرده بود که این شرکت ۲ میلیون مشترک را از دست خواهد داد.

علیرغم اینکه این سه ماهه با ضرر خالص به پایان رسید، نتفلیکس همچنان بیش از ۲۲۰ میلیون مشترک در سراسر جهان دارد. اکنون، به نظر می‌رسد این کمپانی یک برنامه حسابی برای جبران اشتباهات اخیر این شرکت دارد و پیش‌بینی می کند که در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲، یک میلیون مشترک اضافه خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Hellbound – محصول جدید نتفلیکس، خشن و بی‌رحم استسریالی درمورد باورها و اعتقادات
نقد سریال Hellbound – محصول جدید نتفلیکس، خشن و بی‌رحم است


خاکسپاری رد دد آنلاین و جنجال یوبیسافت | ویجی‌لاگ پلاس

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا