رمز ارز

در پشت پرده رشد قیمت آوه چه می‌گذرد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پلتفرم دیفای Aave در بیانیه‌ جدید خود اعلام کرده که از شبکه توزیع‌شده‌ Pocket‌ با بیش از ۴۴ هزار گره به‌منظور ایجاد دسترسی به داده‌های زنجیره‌ای بلاکچین‌های مختلف و تقویت برنامه‌های غیرمتمرکز (DApp) خود استفاده خواهد کرد. توسعه‌دهندگان DAppهای مبتنی بر Aave پس از این ادغام، می‌توانند به داده‌های Pocket Network داشته باشند.
مایکل اورورک، مدیرعامل شبکه Pocket در این راستا گفته است:

هدف این است که موج بعدی برنامه‌های غیرمتمرکز را تقویت کنیم. این کار با ترکیب بهترین بازار از نظر نقدینگی یعنی Aave و قابلیت تماس‌های از راه دور (RPC) که اکنون از بیش از ۵۰ شبکه پشتیبانی می‌کند، میسر خواهد شد. این اقدام در مسیر دستیابی به هدف پوشش ۱۰۰ بلاکچین در پایان سال ۲۰۲۲ است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

سازمان دائوی Aave، این توافق را با ارائه کمک‌هزینه برای خرید توکن بومی شبکه Pocket یعنی POKT میسر کرده است.
بر اساس داده‌های موجود، Aave سومین پروتکل دیفای از نظر ارزش کل قفل‌شده یا TVL به ارزش ۶٫۱ میلیارد دلار است. قیمت توکن بومی این شبکه یعنی AAVE در زمان انتشار این خبر، در محدوده ۹۷٫۵۰ دلار است که حدود ۴۰ درصد نسبت به هفته گذشته رشد دارد.
در همین حال و بر اساس گزارش WhaleStats، توکن AAVE به یکی از توکن‌های اصلی در میان ۱۰۰ نهنگ برتر اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته تبدیل شده است. استفاده از توکن AAVE در این بازه‌ی زمانی، ۲۵ درصد افزایش یافته است. این روند صعودی برای این ارز البته از روز ۲۰ ژوئن و پس از سقوط ۶۰ درصدی قیمت آن در ماه می شروع شد. نمودارها نشان‌دهنده‌ تثبیت قیمت این توکن در سطح ۸۸ دلار با یک سطح مقاومتی نسبتا قوی در ۱۱۳٫۵ دلار هستند.

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا