بازی

نتفلیکس فیلم‌های بیشتری از Fear Street خواهد ساخت

نتفلیکس فیلم‌های بیشتری از Fear Street خواهد ساخت

آر.ال. استاین، نویسنده داستان‌های ترسناک نوجوانان، ابتدای هفته در مصاحبه با Yahoo! به احتمال ساخت فیلم‌های بیشتر از سری Fear Street توسط سرویس استریم نتفلیکس اشاره کرد.

پس از این مصاحبه، شب گذشته خبرگزاری Bloody Disgusting بازگشت به شهر نفرین شده Shadyside را به شکلی رمزآلود تایید کرد و به این موضوع اشاره کرد که این فیلم یا فیلم‌ها ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور عرضه شوند.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های کوسه‌ای که باید در تابستان تماشا کنیدخونی که از آرواره‌ها به اقیانوس می‌ریزد
بهترین فیلم‌های کوسه‌ای که باید در تابستان تماشا کنید

سال گذشته، نتفلیکس مجموعه‌ای سه قسمتی از فیلم‌های Fear Street (خیابان ترس) منتشر کرد که داستان آن‌ها در طول سه قرن می‌گذشت. این مجموعه بر اساس سری کتاب‌های ترسناک و پرفروشی به همین نام نوشته آر.ال. استاین ساخته شده بود.

از روز ۲ جولای ۲۰۲۱، هر جمعه به مدت سه هفته، نتفلیکس بخشی از این سه‌گانه را منتشر کرد که با Part One – 1994 شروع شد، با Part Two – 1978 ادامه یافت و در نهایت با Part Three – 1666 به پایان رسید.

Fear Street

استاین در مصاحبه خود شایعاتی را مطرح کرد مبنی بر اینکه ممکن است ریبوت این سه‌گانه در دست ساخت باشد. او به موفقیت هر سه فیلم اشاره کرد که همگی در سایت Rotten Tomatoes نمره خوبی دریافت کرده بودند، از جمله کسب میزان رضایت ۹۰ درصدی برای قسمت سوم.

شایعاتی درباره فیلم‌های بیشتر از Fear Street برای نتفلیکس می‌شنوم، زیرا اولین‌ فیلم‌ها تابستان گذشته خیلی خوب ظاهر شدند. آن‌ها به نوعی من را شوکه کردند، زیرا همگی دارای درجه سنی R بودند و من تا حالا چیزی با این رده سنی کار نکرده بودم! اعضا بدن شخصیت‌ها بریده و قطع می‌شدند. با خودم گفتم «حالا یک فیلم اسلشر دارم!»

Bloody Disgusting در واکنش به اظهارات استاین، تایید کردند که «این شایعات در واقع درست هستند و نتفلیکس در حال ساخت فیلم‌ها است.» در حالی که هنوز هیچ بیانیه رسمی در مورد اینکه نتفلیکس تا چه حد پیش رفته و در چه مرحله‌ای از تولید فیلم یا فیلم‌های جدید قرار دارد، اما باز هم تاییدیه هیجان‌انگیزی برای طرفداران سری فیلم‌ها است.

در سری فیلم‌های Fear Street بازیگرانی همچون سیدی سینک، اولیویا اسکات ولش، کیانا مادیرا، مایا هاوک و جیلیان جیکوبز بازی کرده بودند. کارگردانی بر عهده لی جانیک (Honeymoon، سریال Scream) بود که در سال بهار سال ۲۰۱۹ فیلم‌برداری کرده بودند. اگر ریبوت به مرحله فیلم‌برداری رسیده باشد، به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنندبهترین اسرار قتل در تمام دوران
۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنند


عجیب‌ترین رکورد گیمرها تو بازی ها

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا