بازی

اکتیویژن صفحه رسمی خود را در فروشگاه استیم راه‌اندازی کرد

اکتیویژن صفحه رسمی خود را در فروشگاه استیم راه‌اندازی کرد

چند وقتی است که می‌دانیم سری Call of Duty قرار است پاییز امسال با Modern Warfare 2 به استیم بازگردد، اما به‌نظر می‌رسد اکتیویژن بخواهد بازی‌های بیشتری از کاتالوگ خود را به این پلتفرم بیاورد.

مطلب پیشنهادی:بهترین سلاح‌های Call of Duty Mobile تا فصل اول سال ۲۰۲۲معرفی ۵ قاتل سریالی!
بهترین سلاح‌های Call of Duty Mobile تا فصل اول سال ۲۰۲۲

اکتیویژن به‌تازگی در فروشگاه استیم یک صفحه ناشر رسمی ایجاد کرده است. اگر بخواهیم بیشتر توضیح دهیم، قبلا چیزی به عنوان صفحه استودیو/ناشر در استیم وجود نداشت و شما با کلیک کردن روی نام آن‌ها، صرفا لیست بازی‌هایشان را مشاهده می‌کردید. اما در چند سال گذشته، ویژگی ایجاد صفحه مخصوص برای شرکت‌های حاضر در استیم اضافه شد.

از آنجایی که اکتیویژن در چهار سال گذشته حضور زیادی در این پلتفرم نداشت و بازی‌هایش را به کلاینت‌هایی همچون بتل نت و اپیک گیمز منتقل کرده بود، این شرکت در استیم صفحه‌ای نداشت. اما اکنون، این صفحه رسما راه‌اندازی شده است و می‌توانید آن را برای خود مشاهده کنید.

اکتیویژن استیم

اکتیویژن از سال ۲۰۱۸ و با Black Ops 4 سری Call of Duty را از استیم خارج و به بتل نت منتقل کرد، و تمام نسخه‌های سری از آن به بعد روی کلاینت بلیزارد منتشر شدند. همچنین Crash Bandicoot 4: It’s About Time نیز دیگر بازی‌ای بود که فقط روی بتل نت منتقل شد، و البته به واسطه داشتن DRM همواره آنلاینی که در نسخه‌های کنسولی وجود نداشت، مورد انتقاد قرار گرفت. از طرف دیگر، بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 به‌طور انحصاری روی فروشگاه اپیک گیمز منتشر شد.

با ایجاد صفحه ناشر اکتیویژن روی استیم، قرار است این روند تغییر کند و بازی‌های این شرکت روی پلتفرم ولو عرضه شوند. انتشار Call of Duty: Modern Warfare 2 که رسما تایید شده است و هم‌اکنون می‌توانید آن را روی استیم پیش‌خرید کنید. اما می‌توان انتظار داشت که امثال کرش، تونی هاوک و حتی نسخه‌های پیشین کال آو دیوتی نیز در راه باشند. حتی یک احتمال خوشبینانه هم وجود دارد که بلیزارد با بازی‌هایی مانند Overwatch 2 و Diablo 4 راهی استیم شود.

تا آن موقع می‌توانید منتظر کال آو دیوتی: مدرن وارفر ۲ باشید که در تاریخ ۶ آبان برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان و سری ایکس/اس، و پی‌سی منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:هر آنچه از فصل هشتم Call of Duty Mobile می‌دانیماین قصه سر دراز دارد…
هر آنچه از فصل هشتم Call of Duty Mobile می‌دانیم


ویجی‌لاگ پلاس: خاکسپاری رد دد آنلاین و جنجال یوبیسافت

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا