رمز ارز

علت رشد ناگهانی ۵۰ درصدی رقیب شیبا چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال فلوکی (FLOKI)، رقیب اصلی شیبا اینو (SHIB)، در ۲۴ ساعت گذشته شاهد رشد قیمتی چشمگیری بوده است.
در زمان نگارش این خبر، فلوکی در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۱۶۸۴ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۸٫۲۶ درصد و در مقایسه با یک هفته گذشته، بیش از ۵۰ درصد رشد دارد. حجم معاملات ۲۴ ساعته این ارز دیجیتال نیز بیش از ۳۸۰ درصد افزایش یافته است.
طبق گزارش‌ها، این رشد قابل‌توجه پس از آن آغاز شد که صرافی MEXC، مستقر در سنگاپور، از لیست کردن اولین قرارداد آتی فلوکی در پلتفرم خود خبر داد. به این ترتیب، MEXC اکنون به کاربران علاقه‌مند اجازه می‌دهد تا رمزارز فلوکی را با اهرم حداکثر ۲۰ برابری معامله کنند.
علاوه بر این، کندل روز گذشته (۲۷ ژانویه) فلوکی نیز با رنگ سبز بسته شده بود و علت آن هم این بود که تیم فلوکی اعلام کرده در صورت تصویب پیشنهاد جدید سازمان خودگردان غیرمتمرکز (DAO) این رمزارز، ۴٫۹۷ تریلیون توکن FLOKI در پل فلوکی (از اتریوم به زنجیره BNB و بالعکس) سوزانده خواهد شد. همچنین، مالیات خرید و فروش فلوکی به ۰٫۳ درصد کاهش خواهد یافت.
به گفته تیم فلوکی، سوءاستفاده از پل بین زنجیره‌ای آن تأثیر فاجعه‌باری بر این پروژه خواهد داشت؛ زیرا این پل در حال حاضر ۵۵٫۷ درصد از کل عرضه در گردش FLOKI را در اختیار دارد. به همین دلیل، تیم فلوکی قصد دارد که این پل را برای همیشه غیرفعال کند و اگر DAO به این کار رأی مثبت دهد، توکن‌های موجود در پل را بسوزاند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا