رمز ارز

افزایش تلاش‌ها برای جلوگیری از جرائم ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه: دقیقه

بر اساس آخرین تحقیقات شرکت Chainalysis که اخیرا محصول Chainalysis Government Solutions را با هدف کمک به آژانس‌های دولتی در بررسی جرائم مرتبط با رمزارزها راه‌اندازی کرده، ۷۵ درصد از سازمان‌های بخش دولتی در سراسر جهان از نظر مقابله با حوادث کریپتو، آمادگی کافی ندارند. این امر، نشان‌دهنده نیاز روزافزون به منابع و تکنولوژی‌هایی است که بتوانند امنیت سازمان‌ها را در مقابله با این جرائم حفظ کنند.
شرکت Chainalysis، پس از انعقاد قراردادهایی به ارزش ده‌ها میلیون دلار با دولت ایالات‌متحده، تلاش‌های خود را برای حمایت از تحقیقات رمزارزی مؤسسات عمومی و ارائه تکنولوژی‌های پیشرفته برای ردیابی تراکنش‌های بلاکچین، دو برابر کرده است.
مایکل گروناگر، مدیر اجرایی Chainalysis خاطرنشان کرد که با افزایش قابل‌توجه جرائم رمزارزی در سال‌های گذشته، توجه دولت‌ها به جرائم ارزهای دیجیتال بسیار فراتر از استفاده از بیت کوین در بازارهای غیرقانونی بوده و مراقبت در برابر حملات باج‌افزار، هک‌ دولت‌ها و موارد مختلف دیگر نیز مورد توجه قرار گرفته‌اند.
گروناگر اضافه کرد:

ما با ابداع روش‌هایی برای ردیابی کوین‌های حریم خصوصی محور مانند مونرو و راه‌حل‌های لایهٔ دوم مانند Lightning Network، بهترین ابزارها را برای تجزیه تحلیل‌های امنیتی در اختیار دولت‌ها قرار می‌دهیم.

گزارشات این شرکت نشان می‌دهند که متداول‌ترین جرائم مربوط به رمزارزها در زمینه کلاه‌برداری‌ها، مواد مخدر، جرائم سایبری و باج‌افزار انجام می‌شود.

منبع کریپتوپوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا