رمز ارز

رمزارزی با ۲۱ درصد افزایش قیمت!

زمان مطالعه: دقیقه

داده‌های کوین مارکت کپ، خبر از رشد 21 درصدی ارز دیجیتال فلو (Flow) داد. به گزارش سایت کوین مارکت کپ، ارز دیجیتال فلو (Flow)، در 24 ساعت اخیر رشدی 20.66% را تجربه کرده است و جایگاه اولین ارز لیست برترین ارزهای دیجیتال را دارد و بعد از آن به ترتیب، ارزهای دیجیتال نم (Nem) با 19.39% و انجین کوین (Enjin Coin) با 14.42% رشد، در مقام دوم و سوم فهرست پرسودترین ارزهای دیجیتال یک روز اخیر قرار گرفتند.
خوشبختانه بازار ارزهای دیجیتال پس از گذراندن چندین ماه سیر نزولی، روندی صعودی را پیش گرفته و به رنگ سبز درآمده است. بیت کوین، برترین ارز دیجیتال، در زمان انتشار این خبر، با رشدی 6.11 درصدی، در محدوده 23 هزار دلار خریدو فروش می‌شود. ارزدیجیتال اتریوم، دومین ارز با ارزش بازار کریپتو، در 24 ساعت اخیر توانسته رشدی 1.73% را تجربه کند.
ارز دیجیتال ترا کلاسیک (TerraClassicUSD) برخلاف روند بازار، با ریزشی 2.50 درصدی پرچم‌دار پرضررترین ارزهای دیجیتال 24 ساعت اخیر شد و به دنبال آن ارز دیجیتال کرو دائو (Curve Dao Token) با 2.06% و اتریوم کلاسیک نیز با 1.28 درصد ریزش در جایگاه دوم و سوم لیست بدترین ارزهای دیجیتال قرار دارند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا