بازی

مارول به‌زودی فیلمبرداری ریبوت Blade را آغاز می‌کند

مارول به‌زودی فیلمبرداری ریبوت Blade را آغاز می‌کند

طبق گزارشات جدید، مارول از ماه آینده میلادی فیلمبرداری ریبوت بلید را آغاز خواهد کرد. بر اساس اطلاعات موجود در KFTV، فیلم Blade با بازی ماهرشالا علی بین ۵ اکتبر (۱۳ مهر) تا ۲۸ ژانویه ۲۰۲۳ (۸ بهمن) فرآیند فیلمبرداری خود را طی می‌کند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ خواهر و برادر برتر مارولاز اسکارلت ویچ و کوئیک‌سیلور تا ثور و لوکی
۱۰ خواهر و برادر برتر مارول

در حال حاضر اطلاعات بسیار محدودی در رابطه با فیلم موجود است اما خیلی‌ها معتقدند دیزنی طی رویداد D23 از برخی اطلاعات بلید رونمایی خواهد کرد. بسم طارق کارگردانی فیلم را برعهده دارد و استیسی آسای کافور نویسنده فیلم‌نامه محسوب می‌شود. کوین فایگی، اریک کارول و لوییس دسپوزیتو به عنوان تهیه‌کنندگان پروژه معرفی شده‌اند و در حالی که تیم بازیگران به درستی معرفی نشده، می‌دانیم در کنار ماهرشالا علی بازیگرانی چون دلروی لیندو، آرون پیر و میلان ری در ریبوت Blade به ایفای نقش می‌پردازند.

اوایل سال ۲۰۲۲ چاد استاهلسکی، کارگردان فیلم محبوب جان ویک، در مصاحبه با کامیک بوک اعلام کرد مذاکراتی برای به دست گرفتن پروژه بلید با مارول داشته اما طرفین نهایتا به توافق نرسیده‌اند.

فیلم Blade

استاهلسکی گفت:

مارول نقش موثری در زندگی حرفه‌ای من داشته است. من خیلی به آن‌ها مدیونم. کوین فایگی آدم فوق‌العاده‌ای است و من سال‌ها در کنار او مشغول کار بوده‌ام. پس از جان ویک ۳، او آنقدری مهربان بود که زمان قابل توجهی برای صحبت با من گذاشت. او به نوعی… یک مربی قدرتمند برای من بوده، حتی اگر زمان آن خیلی کم باشد. تعداد دفعاتی که باهم حرف زده‌ایم زیاد نبوده اما تاثیر زیادی از او گرفته‌ام.

بعد از من پرسید که به‌نظرت چه کاری می‌توانیم باهم انجام دهیم، و من گفتم: «نمی‌خواهم دروغ بگویم. نمی‌دانم اصلا می‌توانم در قالب استودیویی مثل مارول قرار بگیرم یا نه، اما Blade‌ مورد جالب توجهی است که دوست دارم رویش کار کنم».

در اخبار مرتبط با بلید، چندی پیش شایعه شده بود که یوبیسافت روی بازی اقتباسی آن کار می‌کند اما استودیو فرانسوی این مورد را تکذیب، و برای ریبوت Blade که توسط مارول ساخته می‌شود، آرزوی موفقیت کرد.

فیلم Blade برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۲۳ (۱۲ آبان ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ سریال ابرقهرمانی که کاملاً فراموش شده‌اندآثاری که حالا فقط خاطره‌ای دور دست محسوب می‌شوند
۱۰ سریال ابرقهرمانی که کاملاً فراموش شده‌اند


تماشا کنید: ۱۰ نشونه‌ای که می‌تونن کلش آف کلنز رو نابود کنن

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا