بازی

عرضه Returnal برای پی سی محتمل‌تر از گذشته شد

عرضه Returnal برای پی سی محتمل‌تر از گذشته شد

در ماه مِه گذشته، دیتابیس‌های وبسایت SteamDB میزبان محصول جدیدی با اسم رمز Oregon بودند. درحالی که از ابتدا مشخص نبود، اما با تحقیقاتی که صورت گرفت مشخص شد برخی از اطلاعات ثبت شده مربوط به این عنوان، درواقع درحال اشاره به پورت پی سی بازی Returnal، عنوان تحسین شده انحصاری پلی استیشن ۵ هستند.

مطلب پیشنهادی:تفاوت پردازنده‌های لاک و آنلاک چیست؟یک پردازنده آنلاک چه مزایای بیشتری ارائه می‌دهد؟
تفاوت پردازنده‌های لاک و آنلاک چیست؟

اما به تازگی کاربران متوجه شده‌اند که اگر به تاریخچه صفحه این عنوان توجه کنیم، مشخص می‌شود که بازی کماکان تحت توسعه قرار دارد و نسخه‌ها و به‌روزرسانی‌های متعددی به طور منظم برای آن عرضه می‌شود.

به طور مثال در پنج‌شنبه‌ای که گذشت، صفحه مخصوص این بازی با فهرست اچیومنت‌ها درکنار ۱۹ زبان جدید به‌روزرسانی شد.

گفتنی است درحالی که از اسم رمز Oregon به تنهایی نمی‌توان متوجه شد که این پروژه درواقع همان «ریترنال» باشد، اما موردی که باعث شد کاربران نسبت به هویت واقعی آن آگاهی پیدا کنند، وجود اصطلاحاتی همچون Atropos، Tower of Sisyphs، In Helios و Returning در بسته بندی محتوای محلی سازی شده این عنوان است. به عبارت دیگر، زبان‌هایی به غیر از زبان اصلی که بازی به آن‌ها ترجمه شده، این جزئیات را برای ما فاش کرده است.

returnal

همچنین در مهِ گذشته، یکی از منابع وبسایت VGC تصویری را به آن‌ها نشان داده که بر اساس آن، بازی ریترنال روی پلتفرم پی سی درحال اجرا شدن بوده. درنتیجه می‌توان اطمینان پیدا کرد که عرضه این عنوان انحصاری برای پی سی محتمل‌تر از گذشته است و به احتمال زیاد پس از اسپایدرمن و آنچارتد، شاهد معرفی رسمی و عرضه آن خواهیم بود.

بازی Returnal که بلند پروازانه‌ترین پروژه استودیوی هاوس مارک (Housemarque) به حساب می‌آید، در آوریل سال گذشته به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۵ منتشر شد و مورد توجه طرفداران و منتقدها قرار گرفت. همچنین گفتنی است که این استودیو مدتی پیش توسط شرکت سونی خریداری شد.

مطلب پیشنهادی:تکنولوژی SLI چیست و آیا هنوز ارزشش را دارد؟نصب دو کارت گرافیک روی یک سیستم آنقدرها هم عالی نیست
تکنولوژی SLI چیست و آیا هنوز ارزشش را دارد؟


بررسی گوشی ویکو T3

تماشای ویدیو از یوتوب دیجیاتو

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا