بازی

اشتباه شبکه خبری یونانی: تصویر هیدئو کوجیما به عنوان قاتل «شینزو آبه»

اشتباه شبکه خبری یونانی: تصویر هیدئو کوجیما به عنوان قاتل «شینزو آبه»

صبح امروز، «شینزو آبه» نخست وزیر سابق ژاپن به‌طرز شوکه‌کننده‌ای ترور شد. سپس مانند همیشه، کاربران اینترنت شروع به ساخت شوخی درباره این خبر کردند و همین موضوع باعث شد تا یک شبکه خبری یونانی، به اشتباه «هیدئو کوجیما» را به عنوان قاتل معرفی کند.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

مدت کوتاهی پس از حادثه امروز، برخی کاربران خوشمزه اینترنت به شوخی اعلام کردند که قاتل مظنون به ترور آبه، شبیه به کوجیما است. در نهایت این اتفاق، منجر به توییت حذف شده آقای دیمین ریو (Damien Rieu)، سیاستمدار فرانسوی شد که – البته شاید بدون اطلاع‌ – تصویری از کوجیما را ریتوییت کرده که روی آن جمله «لیبرالی افراطی قاتل» نوشته شده است.

شینزو آبه

همین تصویر، یکی از شبکه‌های خبری یونان را گمراه کرده و آن‌ها نیز تصویری از هیدئو کوجیما را به عنوان قاتل نمایش دادند. اشتباه این شبکه را می‌توانید در این ویدیو مشاهده کنید.

طبق توضیحات ارائه شده، به نظر می‌رسد قاتل نخست وزیر سابق ژاپن که به جرم خود اعتراف کرده است، یکی از دوست‌داران ارنستو «چه» گِوارا بوده و عکس کوجیما در کنار پوستری از «چه» این شبکه را به اشتباه انداخته است.

شینزو آبه

هیدئو کوجیما، خالق ژاپنی بازی‌های سری Metal Gear و بازی Death Stranding هنوز نسبت به حادثه وحشتناک امروز و ترور شینزو آبه واکنشی نشان نداده است.


 Top10: تاثیرگذارترین بازی‌های ویدئویی!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا