رمز ارز

خطر بزرگ در کمین سولانا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت سولانا جدیدترین شرکت ارز دیجیتال است که از آن به اتهام فروش اوراق بهادار ثبت‌نشده، شکایت شده است.
این دعوی در تاریخ ۱ ژوئیه توسط Roche Freedman LLP و Schneider Wallace Cottrell Konecky در دادگاه کالیفرنیا به نمایندگی مارک یانگ، ثبت شد. این شکایت سولانا را به فروش اوراق بهادار ثبت‌نشده در قالب رمزارز سولانا (SOL) از تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۰ تاکنون متهم می‌کند. همچنین، بر اساس این شکایت، آناتولی یاکوونکو، بنیان‌گذار سولانا، بیش از ۱۱٫۳ میلیون توکن را در آوریل ۲۰۲۰ به یک بازارساز وام داده و این اطلاعات را برای عموم فاش نکرده است. به علاوه، این فرد در مورد توکن‌های در گردش هم اطلاعات نادرست داده است. شاکیان همچنین از ادعای سولانا مبنی بر غیرمتمرکز بودن خود انتقاد کرده‌اند.
نتیجه این دعوا می‌تواند پیامدهای مهمی برای سولانا و در کل، صنعت ارزهای دیجیتال داشته باشد. در صورتی که دادگاه این پروژه را محکوم کند، سولانا ممکن است از فهرست صرافی‌های رمزارزی بزرگ حذف شود. به این ادعاها می‌توان قطعی شبکه در طول ۱۲ ماه گذشته را هم افزود که با کاهش شدید قیمت رمزارز سولانا، زیان‌های عمده‌ای را برای کاربران این شبکه به همراه داشته است.
بر اساس گزارش‌ها، قیمت رمزارز سولانا بیش از ۸۵ درصد از سقف تاریخی ۶ نوامبر ۲۰۲۱، یعنی ۲۶۰ دلار کاهش یافته است و در حال حاضر، در محدوده ۴۰ دلار معامله می‌شود.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا