بازی

تونی سیریکو بازیگر سریال The Sopranos درگذشت

تونی سیریکو بازیگر سریال The Sopranos درگذشت

تونی سیریکو، بازیگر نقش پائولی گوالتیری در سریال پرطرفدار و محبوب The Sopranos از شبکه HBO، در سن ۷۹ سالگی درگذشت.

این بازیگر که در هر شش فصل سریال سوپرانوز در کنار جیمز گاندولفینی فقید بازی کرده بود، طبق گفته خانواده او، صبح روز جمعه دار فانی را وداع گفت.

مطلب پیشنهادی:۴ سریال نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون را بشناسیدسه گزینه قطعی و یک گزینه احتمالی
۴ سریال نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون را بشناسید

باب مک گوان، مدیر برنامه‌های سیریکو به هالیوود ریپورتر گفت که سیریکو در آسایشگاه سالمندانی در شهر فورت لادردیل ایالت فلوریدا درگذشت و در چند سال آخر عمر از بیماری زوال عقل رنج می‌برد.

در بیانیه‌ای که توسط برادرش رابرت سیریکو در فیسبوک منتشر شد، آمده است:

خانواده جنارو آنتونی «تونی» سیریکو با اندوه فراوان، اما با احساس غرور، عشق و به یاد داشتن خاطرات بسیار خوب، شما را از مرگ ایشان در صبح روز ۸ جولای ۲۰۲۲ مطلع می‌کند.

خانواده از ابراز محبت، دعا و تسلیت شما سپاسگزار است و تقاضا دارد در زمان سوگواری، به حریم خصوصی ایشان احترام بگذارند.

مایکل امپریولی، همبازی او در سریال The Sopranos، در اینستاگرام خود به سیریکو ادای احترام کرد و او را «دوست، همکار و شریک عزیزش در جرم و جنایت» خطاب کرد. او نوشت:

مثل تونی در هیچ‌جا پیدا نمیشد. مردی سخت‌کوش، وفادار و مهربان بود. من در روزهای خوب و بد در کنار او بودم. ولی اکثرا روزهای خوبی بود و می‌خندیدیم. ما در نقش کریستوفر و پائولی تعادل در زندگی را پیدا کردیم و با افتخار می‌گویم که بسیاری از بهترین و سرگرم‌کننده‌ترین کارهایم را با دوست عزیزم تونی انجام دادم. تا ابد دلم برایش تنگ خواهد شد.

The Sopranos

سیریکو که در سال ۱۹۴۲ در شهر نیویورک به دنیا آمد، در طول زندگی حرفه‌ای خود اغلب در فیلم‌هایی مانند Goodfellas، Cop Land و Mickey Blue Eyes نقش گانگسترها را بازی کرده بود. او در فیلم‌های وودی آلن از جمله Deconstructing Harry, Celebrity, Bullets Over Broadway, Mighty Aphrodite, Everyone Says I Love You و Wonder Wheel نیز بازی کرده بود.

او ابتدا برای نقش عمو جونیور در سریال The Sopranos تست داد، اما دومینیک کیانزه این نقش را دریافت کرد. خالق سریال دیوید چیس در عوض نقش پائولی گوالتیری را به او پیشنهاد داد که سیریکو با این شرط آن را پذیرفت که شخصیتش هیچوقت «خبرچینی نکند».

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت بیست و یکم سریال خاتون – لطیفه دراماتیکآخرین میخ به تابوت سریال تینا پاکروان
نگاهی به قسمت بیست و یکم سریال خاتون – لطیفه دراماتیک


Top10: تاثیرگذارترین بازی‌های ویدئویی!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا