رمز ارز

خرید توکن NFT به صورت قسطی!

زمان مطالعه: دقیقه

شرکت دیفای Teller Finance قصد دارد در طرحی، امکان خرید اقساطی برخی پروژه‌های معروف توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، از جمله کلکسیون معروف BAYC را فراهم کند. این طرح که NFT buy now, pay later نام دارد، بر روی شبکه پالیگان، پلتفرم مقیاس‌پذیری اتریوم اجرا می‌شود.
رایان برکون، مدیرعامل شرکت Teller Finance می‌گوید که این طرح، امکان پرداخت اقساطی هزینه این NFTها را فراهم کرده است.
برای خرید با استفاده از این طرح، لازم است که کاربر ابتدا درخواست خود برای یک NFT ثبت‌شده مثلا در پلتفرم OpenSea را در پلتفرم Teller ثبت کند. پس از پرداخت مبلغ پیش‌پرداخت، Teller تلاش می‌کند که درخواست وام او را با پیشنهاد یک وام‌دهنده مطابقت دهد. سپس NFT موردنظر در طول زمان در کیف پول خریدار قرار می‌گیرد. در صورتی‌که تمامی اقساط به‌صورت موفقیت‌آمیز و به‌موقع پرداخت شوند، خریدار در نهایت می‌تواند NFT را از کیف پول سپرده خود برداشت کند.
علاوه بر NFTهای BAYC پروژه‌های Mutant Ape Yacht Club، Moonbirds، Doodles، Cool Cats، Azuki، Meebits و غیره، نیز این طرح حمایت می‌شوند. در این میان، مبلغ پیش‌پرداخت برای شرکت در این طرح، از ۲۵ تا ۵۰ درصد متغیر است.
علاوه بر Teller، پلتفرم دیفای Cyan نیز به‌تازگی طرح مشابهی را برای خرید اقساطی NFT از پلتفرم‌های OpenSea و Animoca راه‌اندازی کرده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع دی‌کریپت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا