بازی

عرضه دو بازی Tomb Raider برای سوییچ با تاخیر مواجه شدند

عرضه دو بازی Tomb Raider برای سوییچ با تاخیر مواجه شدند

دو بازی از سری Tomb Raider که قرار بود برای نینتندو سوییچ عرضه شوند، اکنون به تعویق افتاده‌اند. Tomb Raider یکی از قدیمی‌ترین فرنچایزها در صنعت بازی‌های ویدیویی است و تا ژانویه ۲۰۲۲ بیش از ۸۸ میلیون نسخه فروخته بود.

اوایل ماه اکتبر، کریستال داینامیکس و Feral Interactive تایید کردند که دو بازی Tomb Raider در سال ۲۰۲۲ روی سوییچ عرضه خواهند شد. به جای سری اصلی، Lara Croft and the Guardian of Light و Lara Croft and the Temple of Osiris به مناسبت جشن گرفتن ۲۵ سالگی این فرنچایز برای سوییچ معرفی شدند. اکنون اعلام شده که هر دو بازی در روزهای باقیمانده سال میلادی برای سوییچ عرضه نخواهند شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Kirby and the Forgotten Landکربی همه چیز را قورت می‌دهد!
بررسی بازی Kirby and the Forgotten Land

آنطور که DualShockers متوجه شد، توییت اخیر Feral Interactive تایید کرد که هر دو بازی یاد شده قرار است در سال ۲۰۲۳ برای نینتندو سوییچ عرضه شوند.

در توییت بعدی، این استودیو همچین اشاره کرد که در نظر دارد نسخه فیزیکی بازی‌های Tomb Raider را عرضه کند، اما هنوز چیزی نهایی نشده است. به نظر نمی‌رسد که در حال حاضر هیچ بازه انتشار مشخصی وجود نداشته باشد، بنابراین طرفداران باید منتظر جزئیات دقیق‌تر در سال آینده میلادی بمانند.

Tomb Raider

برخلاف مجموعه اصلی بازی‌های Tomb Raider روی کنسول‌ها، Guardian of Light و Temple of Osiris هر دو از زاویه دید ایزومتریک بازی می‌شوند. هر دو عنوان از گیم‌پلی کوآپ پشتیبانی می‌کنند و در هنگام عرضه نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کردند.

در حالی که سوئیچ ممکن است به اندازه کافی برای پورت سه‌گانه ریبوت قدرتمند باشد، هیچ خبری در مورد Tomb Raider یا دنباله‌های آن برای کنسول نینتندو وجود ندارد. توسعه‌دهندگان ثالث بازی‌های بزرگی مانند Doom Eternal، The Witcher 3: Wild Hunt و The Elder Scrolls 5: Skyrim را به سوییچ پورت کرده‌اند، بنابراین جالب است که ببینیم آیا در آینده آخرین ماجراجویی‌های پرهزینه لارا کرافت در این پلتفرم منتشر خواهند شد یا خیر.

طرفداران فرنچایز Tomb Raider باید در سال های آینده منتظر چیزهای زیادی باشند، زیرا یک بازی جدید AAA در حال حاضر در کریستال داینامیکس در دست ساخت قرار دارد. این عنوان قرار است توسط آمازون گیمز در سراسر جهان منتشر شود و قرار است بزرگ‌ترین عنوان سری تاکنون باشد.

مطلب پیشنهادی:۵ رقیب سرسخت استیم دک را بشناسیدفلفل نبین چه ریزه!
۵ رقیب سرسخت استیم دک را بشناسید


بررسی ویدئویی استیم دک

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا