رمز ارز

دامنه‌های اتریومی محبوب‌تر می‌شوند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ثبت‌نام برای سرویس Name اتریوم (ENS) با ثبت رقم ۱۲۶۱۴۱ دامنه تنها در یک هفته، نشان می‌دهد که تقاضا برای دامنه‌های اتریومی به‌شدت افزایش یافته است.
داشبورد ENS، یک ردیاب داده ایجادشده توسط نیک جانسون، یکی از برنامه‌نویسان اتریوم، نشان می‌دهد که ثبت‌نام‌ها در سرویس Name اتریوم در آخر هفته گذشته با افزایش بیش از ۲۰۰ درصدی‌ از ۱۱۰۴۲ به ۲۹۷۲۷ رسیده است. این اتفاق هم‌زمان با دومین فروش بزرگ دامنه eth رخ داد که طی آن دامنه eth.000 در روز یکشنبه با قیمت ۳۰۰ اتر به ارزش ۳۲۰ هزار دلار خریداری شد. درآمد روزانه ENS نیز با این خرید به ۶۸۴۱۷۴ افزایش یافت. پس‌ از آن، ثبت‌نام برای دامنه‌های ETH در روز دوشنبه به ۳۴۵۴۷ افزایش یافت. این اتفاق ENS را در صدر جدول فروش مجموعه توکن‌های NFT در Dapp Radar قرار داد.
هم‌زمان، فعالیت رسانه‌های اجتماعی پیرامون ENS نیز به اوج خود رسیده است. بر اساس داده‌های پلتفرم Lunar Crush، تعامل موتورهای جستجو با کلمات کلیدی مرتبط با eth بیش از ۱۰۸ درصد افزایش یافته است.
در این‌ بین، کارمزد گس اتریوم به عدد بی‌سابقه از سال ۲۰۲۰ یعنی ۱٫۵۷ دلار کاهش یافته است. در روزهای اخیر، هاردفورک Grey Glacier که بمب سختی اتریوم را به تعویق می‌اندازد، با موفقیت اجرا شد و شبکه آزمایشی Sepoila هم تحت آزمایش ادغام قرار گرفت.
در این میان، داده‌ها نشان می‌دهند که در ماه ژوئن، ۱۴۰ میلیون دلار سرمایه از محصولات متمرکز بر اتریوم خارج شده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا