بازی

اطلاعات داستانی تازه از God of War Ragnarok مشخص شد

اطلاعات داستانی تازه از God of War Ragnarok مشخص شد

شب گذشته پس از اعلام تاریخ انتشار رسمی God of War Ragnarok، از نسخه‌های ویژه این بازی نیز رونمایی صورت گرفت. اما نکته حائز اهمیت، جزئیات درج شده روی برخی از محتویات درون این نسخه‌هاست که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

در جریان ویدیوی آنباکسینگ مخصوص استودیوی سانتا مونیکا به میزبانی رایان هِرست (Ryan Hurst) صداپیشه شخصیت ثور در بازی گاد آو وار رگناروک و رافائل گراستی (Rafael Grassetti) کارگردان هنری این اثر، از محتوای دو نسخه کالکتورز و یوتنار ادیشن (Jotnar Edition) رونمایی صورت گرفت.

مطلب پیشنهادی:چگونه می‌توان مرد عنکبوتی تام هالند را به دنیای سونی منتقل کرد؟روش‌های ملحق کردن اسپایدی به دیگر شخصیت‌های عنکبوتی
چگونه می‌توان مرد عنکبوتی تام هالند را به دنیای سونی منتقل کرد؟

اما دو موردی که در این آنباکسینگ توجه طرفداران را به خود جلب کرد، متون درج شده به الفبای رونیک روی استیل بوک گاد آو وار و نقشه این بازی بود. جنس این نقشه از پارچه بوده و طراحی کلی 9 قلمرو مختلفی که کریتوس و آترئوس به آن سفر می‌کنند روی آن ترسیم شده است.

در این بین طرفداران نیز بیکار ننشسته و به ترجمه این متون پرداخته‌اند. در ابتدا سراغ جمله درج شده روی استیل بوک بازی می‌رویم:

دوران گرگ و میش فرا می‌رسد. خرس و گرگ در ۹ قلمرو به امید توقف مسئله‌ای اجتناب ناپذیر سفر می‌کنند. پیوند آن‌ها مورد آزمایش قرار می‌گیرد… آن‌ها باید برای مصلحت همه دنیا، حامی یکدیگر باشند.

در ادامه، طرفداری دیگر متونی که روی نقشه پارچه‌ای بازی نوشته شده را ترجمه کرده است:

تمرین در قلمرو دوورف‌ها برای تبدیل شدن به بهترین آهنگران دنیا توسط «براک» و «سیندری» تنها شروع ماجرای این دو برادر بود. درسته که آن‌ها چیزهای حیرت انگیزی را خلق کرده‌اند، اما نبوغ واقعی مستلزم کسب علم و دانش در سطح بسیار گسترده است. این دو برای افزودن به آموخته‌های خود به سرتاسر ۹ قلمرو و آن‌چه که در میان درخت جهان یعنی «ایدراسیل» بود، سفر کردند تا از اسلحه خارق العاده‌ای که در گذشته ساخته‌اند، یعنی «میولنیر» و «تبر لوایتن» نیز چیزی بهتر خلق کنند. هیچ کس به غیر از خدایان نمی‌تواند به خوبی این دو برادر که حتی بهتر از اودین در اقلیم‌های مختلف سفر می‌کنند، آهنگری کند.

بازی God of War Ragnarok که جزء مورد انتظارترین عناوین امسال است، در تاریخ ۹ نوامبر ۲۰۲۲  (۱۸ آبان) به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۴ و ۵ منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


 Top10: تاثیرگذارترین بازی‌های ویدئویی!
تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا