بازی

نخستین تریلر فیلم Amsterdam با بازی کریستین بیل و مارگو رابی منتشر شد [تماشا کنید]

نخستین تریلر فیلم Amsterdam با بازی کریستین بیل و مارگو رابی منتشر شد [تماشا کنید]

سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم Amsterdam به کارگردانی دیوید او راسل منتشر شد و در آن شاهد حضور بازیگرانی مانند کریستین بیل، مارگو رابی، رابرت دنیرو و کریس راک بودیم. در اولین صحنه تریلر این فیلم پرستاره کریس راک را می‌بینیم که جسد مردی را در جعبه پیدا می‌کند و از کریستین بیل می‌پرسد: به نظر تو چه کسی بخاطر این موضوع به دردسر خواهد افتاد؟

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم برتر ابرقهرمانی مخصوص بزرگسالاناز The Suicide Squad تا ددپول
۱۰ فیلم برتر ابرقهرمانی مخصوص بزرگسالان

پس از آن کریستین بیل، مارگو رابی و جان دیوید واشنگتن (که نام شخصیت‌هایشان هنوز مشخص نیست) را می‌بینیم که ناگهان به مظنون‌های اصلی یک پرونده قتل در دهه ۳۰ تبدیل شدند. آن‌ها برای کمک گرفتن در نهایت نزد رابرت دنیرو می‌روند. در این ویدیو همچنین شاهد حضور آنیا تیلور جوی، رامی ملک، تیلور سوئیفت، زوئی سالدانیا، مایکل شنون، آلساندرو نیوولا، آندره‌آ ریسبرو، تیموتی اولفینت و مایک مایرز بودیم.

تریلر فیلم آمستردام که قبلا با نام Canterbury Glass شناخته می‌شد، اولین بار در ماه آوریل در مراسم CinemaCon به عنوان بخشی از ویترین نسخه جدید استودیو قرن بیستم به نمایش درآمد. گویا این فیلم اقتباسی نه‌چندان دقیق از یک داستان واقعی است که سه شخصیت اصلی آن، یکی از تکان‌دهنده‌ترین اسرار تاریخ آمریکا را آشکار می‌کنند.

ددلاین در ابتدا گزارش داد که این فیلم از عملیات Abscam اف بی آی در اواخر دهه ۷۰ و اوایل دهه ۸۰ الهام گرفته شده که منجر به محکومیت هفت عضو کنگره ایالات متحده شد، با این حال باید دید که چقدر با داستان این فیلم که در دهه ۳۰ اتفاق می‌افتد، مطابقت دارد.

فیلم سینمایی Amsterdam برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر (۱۳ آبان ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.

مطلب پیشنهادی:10 فیلم برتر سال 2021 از نگاه مجله معتبر کایه دو سینمااز وس اندرسن تا پل ورهوفن، آثاری خارج از سینمای جریان اصلی
10 فیلم برتر سال 2021 از نگاه مجله معتبر کایه دو سینما


 Top10: تاثیرگذارترین بازی‌های ویدئویی!
تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا