بازی

بسته الحاقی Rogue Mage برای بازی Gwent معرفی شد

بسته الحاقی Rogue Mage برای بازی Gwent معرفی شد

شب گذشته از پروژه Golden Nekker استودیو سی دی پراجکت رد رسما رونمایی شد که یک بسته الحاقی جدید برای بازی کارتی Gwent است.

بسته Rogue Mage امشب برای رایانه‌های شخصی، iOS و اندروید عرضه می‌شود و نسخه استاندارد آن ۱۰ دلار هزینه دارد. با پرداخت ۲۰ دلار، بازیکنان می‌توانند نسخه پریمیوم را با اسکین‌ها، اقلام تزئینی و بسته‌های کارتی برای استفاده در مد چندنفره، دریافت کنند.

مطلب پیشنهادی:آیا پردازنده‌های Xeon اینتل برای گیمینگ مناسبند؟هر چیز گران‌تر لزوما به دردتان نمی‌خورد
آیا پردازنده‌های Xeon اینتل برای گیمینگ مناسبند؟

کارگردان بازی، ولادیمیر تورتسوف در مصاحبه با IGN گفت که Rogue Mage از تمایل بازیکنان برای تجربه بیشتر مد PvE در Gwent سرچشمه گرفته است.

در حالی که بخش چندنفره Gwent یک بازی فوق‌العاده برای کسانی است که به دنبال تجربه PvP بی‌نظیر هستند، اما کاملا درک می‌کنیم که بسیاری از بازیکنان ویچر به دلایل متفاوتی مینی‌بازی اصلی گوئنت را دوست داشته باشند. با Rogue Mage هدف ما این است که به طرفداران دلیلی برای بازی کردن Gwent امروزی به شیوه دلخواه آن‌ها بدهیم.

این بسته الحاقی داستان آلزور را دنبال می‌کند، جادوگری که به دنبال ایجاد اولین ویچر است. به این ترتیب، داستان صدها سال پیش از تولد گرالت رخ می‌دهد. در Rogue Mage با استفاده از قالبی شبیه به روگ‌لایک، بازیکنان با ۱۲ کارت در هر دک کار خود را شروع می‌کنند. چهار دک بازی تم‌ها و اهداف منحصر به فردی را ارائه می‌کنند، اگرچه هر کدام سه کارت کلیدی برای ساخت یک دک خواهند داشت. با پیشروی در نقشه، کارت‌های بیشتری می‌توانید باز کنید.

داستان این بسته الحاقی به عنوان یک افزونه رسمی به سری داستان‌های ویچر تلقی نمی‌شود. تورتسوف خاطرنشان کرد:

هدف ما از داستان Rogue Mage این است که به بازیکنان پیش‌زمینه کافی در مورد اینکه آلزور کیست، انگیزه او چیست و اطلاعات درباره محیط کلی دنیایی که در آن زندگی می کند، بدهیم. امیدواریم طرفداران به اندازه کافی جذب بازی شوند تا این عنوان گیمپلی محور را تمام کنند، اما انتظار نداریم که داستان، انگیزه اصلی مخاطبین برای تجربه این بسته الحاقی باشد.

Gwent

بسته به مسیری که هر فرد انتخاب می‌کند، به راحتی می‌توان یک ران را به سرعت تمام کرد یا حتی یک ساعت با آن پیش رفت. اگر تمام کارها را انجام دهید، این بسته باید در مجموع بیش از ۳۰ ساعت گیم‌پلی به شما ارائه دهد. البته درجات سختی مختلفی نیز وجود دارد که می‌توانند کار را آسان‌تر یا سخت‌تر کنند.

همچنین شایان ذکر است که این بسته الحاقی کاملا به‌ صورت آفلاین قابل تجربه است، اگرچه پیشرفت، کراس-سیو و لیدر بورد نیاز به اتصال به اینترنت دارند. بسته الحاقی Rogue Mage امشب منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:آیا سرعت رم در گیمینگ اهمیت دارد؟هزینه بیشتر برای یک رم سریع‌تر ارزشش را دارد؟
آیا سرعت رم در گیمینگ اهمیت دارد؟


Top10: تاثیرگذارترین بازی‌های ویدئویی!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا