بازی

فیلمبرداری فیلم Blue Beetle به پایان رسید

فیلمبرداری فیلم Blue Beetle به پایان رسید

رائول تروهی‌یو، هنرپیشه آمریکایی اخیرا پستی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و طی آن اعلام کرده که فیلمبرداری عنوان Blue Beetle (بلو بیتل)، یکی از جدیدترین فیلم‌های دی‌سی به اتمام رسیده است. وی همچنین بیان کرده که تجربه ساخت و فیلمبرداری این فیلم در پورتوریکو هیجان‌انگیز و رویایی بوده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اندآثار به یادماندنی که تمام‌شدنی نیستند
۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند

فیلم Blue Beetle در واقع داستان شخصیت محبوبی به نام «جیمی ریس» را روایت می‌کند که پس از مرگ «تد کورد»، به سومین شخصیتی تبدیل می‌شود که در دنیای دی‌سی عنوان بلو بیتل (سوسک آبی) را به یدک می‌کشد. کیث گیفن، جان راجرز و کالی همنر این شخصیت را خلق و برای اولین بار تغییرات قابل توجهی به شخصیت بلو بیتل اضافه کردند.

زولو مریجونیا در نقش جیمی ریس ملقب به بلو بیتل، سوزان ساراندون در نقش ویکتوریا کورد، برونا مارکزینه، بلیسا اسکوبدو، هاروی گیلان، جرج لوپز، رائول تروهی‌یو، الپیدیا کاریو، آدریانا بارازا و دامیان آلکازار، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Blue Beetle حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Blue Beetle

آنجل مانوئل سوتو به عنوان کارگردان این فیلم معرفی شده و گرت دانت الکوسر وظیفه نوشتن فیلمنامه این عنوان از دنیای دی سی را بر عهده دارد. طبق اخبار پیشین، این فیلم ابتدا قرار بود برای سرویس استریم HBO Max ساخته شود، اما حالا یک اکران سینمایی خواهد داشت.

فیلم سینمایی Blue Beetle قرار است در تاریخ ۱۸ آگوست ۲۰۲۳ (۲۷ مرداد ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود.

مطلب پیشنهادی:بتمن چگونه اونجرز را شکست می‌دهد؟شوالیه تاریکی در برابر انتقام جویان
بتمن چگونه اونجرز را شکست می‌دهد؟


 Top10: تاثیرگذارترین بازی‌های ویدئویی!
تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا