بازی

سازندگان Stranger Things سریال لایواکشن Death Note را می‌سازند

سازندگان Stranger Things سریال لایواکشن Death Note را می‌سازند

برادران دافر، خالقان سریال Stranger Things شرکت جدیدی به نام Upside Down Pictures تاسیس کرده‌اند و در حال کار روی پروژه‌های جدیدی برای نتفلیکس هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به لایو اکشن اقتباسی از انیمه محبوب Death Note اشاره کرد.

بنابراین نتفلیکس برای دومین بار تلاش می‌کند که لایو اکشن Death Note را بسازد. نسخه قبلی یک عنوان سینمایی که سال ۲۰۱۷ منتشر شد و چندان مورد استقبال قرار نگرفت. هرچند جزئیات زیادی درباره اقتباس دافرها از این انیمه پرطرفدار مشخص نشده، اما کاملا واضح است که هیچ ارتباطی به برداشت قبلی نتفلیکس نخواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:بررسی سریال انیمیشنی The Cuphead Show – ادای احترام به نوستالژینگاهی به اقتباس جدید نتفلیکس
بررسی سریال انیمیشنی The Cuphead Show – ادای احترام به نوستالژی

همچنین دقیقا مشخص نیست که مت و راس دافر در تولید این عنوان چه نقشی خواهند داشت و در این خبر فقط گفته شده که استودیو آن‌ها این پروژه را تولید می‌کند.

سریال Stranger Things

علاوه بر لایو اکشن Death Note، استودیو Upside Down Pictures همچنین در حال توسعه اسپین‌آف لایو اکشن Stranger Things نیز است. هرچند داستان این اسپین‌آف توسط دافرها نوشته شده، اما دقیقا مشخص نیست که آن‌ها سریال را خواهند ساخت یا خیر. علاوه بر این موارد، استودیو همچنین روی اقتباسی از رمان The Talisman نوشته استیون کینگ و پیتر استراوب نیز کار خواهند کرد.

ددلاین در گزارش خود همچنین اشاره می‌کند که برادران دافر علاوه بر تمام این پروژه‌ها، در حال حاضر روی فصل پنجم و پایانی سریال Stranger Things تمرکز کرده‌اند.

مطلب پیشنهادی:۷ انیمه به سبک سریال Squid Game که باید تماشا کنیدتجربه‌هایی شبیه به بازی مرکب در دنیای انیمه
۷ انیمه به سبک سریال Squid Game که باید تماشا کنید


 Top10: تاثیرگذارترین بازی‌های ویدئویی!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا