بازی

به‌روزرسانی جدید بازی Biomutant معرفی شد

به‌روزرسانی جدید بازی Biomutant معرفی شد

بازی جهان باز Biomutant به‌روزرسانی جدیدی برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) دریافت خواهد کرد.

به‌روزرسانی رایگان برای دارندگان فعلی بازی، وضوح 4K، پشتیبانی از HDR و نرخ فریم افزایش یافته «تا ۶۰ فریم بر ثانیه» را اضافه خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Forza Horizon 5جدال تایر با کاکتوس
بررسی بازی Forza Horizon 5

برای کنسول پلی استیشن ۵، سه حالت گرافیکی جدید ارائه خواهد شد. حالت کیفیت – Quality ( ۳۰ فریم بر ثانیه در رزولوشن 4K)، کیفیت آزاد شده – Quality Unleashed (با ۴۰+ فریم بر ثانیه و رزولوشن تا 4K) و عملکرد – Performance (با ۶۰ فریم بر ثانیه قفل شده در رزولوشن 1440p). پشتیبانی از دوال سنس (DualSense) و کارت‌های فعالیت (Activity Cards) نیز در دسترس قرار خواهند گرفت.

اما همانطور که انتظار می‌رفت، بین ایکس باکس سری ایکس/اس، سه گزینه گرافیکی دارای تفاوت‌هایی خواهد بود. به طور مثال حالت کیفیت در سری ایکس مشابه کنسول رقیب به صورت ۳۰ فریم بر ثانیه و 4K اجرا می‌شود اما در سری اس به صورت 1440p و ۳۰ فریم. حالت کیفیت آزاد شده در سری ایکس با ۴۰+ فریم بر ثانیه تا 4K و در سری اس همچنان در سطح رزولوشن 1440p ارائه می‌شود. در نهایت، حالت عملکرد با ۶۰ فریم بر ثانیه قفل شده در 1440p در سری ایکس و 1080p در سری اس ارائه می‌شود.

Biomutant

Biomutant که توسط استودیوی سوئدی Experiment 101 توسعه یافته، در ماه می سال گذشته عرضه شد و بیش از ۱ میلیون نسخه از آن به فروش رفت. این بازی به اندازه‌ای فروخت که با وجود پروسه ساخت طولانی، توانست در عرض یک هفته پس از عرضه، به نقطه برابری درآمد و هزینه برسد.

ناشر THQ Nordic در نوامبر سال ۲۰۱۷ استودیوی Experiment 101 را خریداری کرد و صاحب آی‌پی (IP) بایومیوتنت به قیمت ۶.۲ میلیون پوند شد. Embracer شرکت مادر تی‌اچ‌کیو متعاقبا فروش بازی را «همسو با انتظارات مدیریت» توصیف کرد.

مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانیدهر ارزانی بی‌حکمت نیست!
۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید


Top10: تاثیرگذارترین بازی‌های ویدئویی!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا