بازی

تعداد بازیکنان Fall Guys به ۵۰ میلیون نفر رسید

تعداد بازیکنان Fall Guys به ۵۰ میلیون نفر رسید

از زمانی که بازی فال گایز (Fall Guys) روی تمام پلتفرم‌ها رایگان شده، نزدیک به دو هفته می‌گذرد و تعداد بازیکنان آن روز‌به‌روز در حال افزایش پیدا کردن است.

طبق توییتی که توسط حساب رسمی Fall Guys منتشر شده، این بازی در مدت دو هفته پس از رایگان شدن، به رکورد ۵۰ میلیون بازیکن دست یافته است. هفته گذشته اعلام شده بود که ۴۸ ساعت پس از رایگان شدن فال گایز، تعداد بازیکنان آن به ۲۰ میلیون نفر رسیده که با این وجود، در هفته دوم بازیکنان بسیار بیشتر جذب آن شده‌اند.

مطلب پیشنهادی:اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کردهمچنین یک بازی مرموز رایگان در هفته آینده اعلام خواهد شد
اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کرد

فال گایز

باز از تاریخ ۲۱ ژوئن یا ۳۱ خرداد، تقریبا دو سال پس از انتشار اولیه، روی تمام پلتفرم‌ها رایگان شد. همچنین بازی از استیم به استور اپیک گیمز منتقل شده بود که البته همان ابتدا به دلیل هجوم بازیکنان، با مشکلاتی مواجه شده بود. همچنین طرفداران Fall Guys نارضایتی خود از سیستم بتل پس رایگان بازی را نشان داده بودند.

حالا که بازی رایگان شده و احتمالا بسیاری از کاربران lastech هم آن را تجربه کرده‌اند، فرصت بسیار خوبی است تا بررسی lastech از Fall Guys که سال گذشته تحت عنوان «بررسی بازی Fall Guys: Ultimate Knockout – محبوب توییچ» نوشته شده را یکبار دیگر مطالعه کرد. در بخش نتیجه‌گیری این بررسی آمده است:

فال گایز در بهترین حالت خودش می‌تواند خیلی سرگرم‌کننده باشد اما مشکلاتی که دارد (به خصوص روی پی سی) ارزش هزینه کردن و زمان گذاشتن برای آن را کم می‌کند. بیشتر از هر چیزی زمان انتظار برای ورود به بازی‌ها ممکن است آزارتان دهد که بازیکنان بتل رویال معمولا به آن عادت ندارند. اگر با این موضوع، اهمیت بالای شانس و البته چیترها مشکل ندارید، فال گایز را بگیرید ولی من توصیه اولم تماشای بازی استریمرهایی است که دوستشان دارید. مطمئنم از تماشایش لذت بیشتری می‌برید.


ویجی‌لاگ پلاس: ماجرای تاخیر نمایش گاد آو وار رگناروک

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا