بازی

Stranger Things بیش از یک میلیارد ساعت در نتفلیکس تماشا شده است

Stranger Things بیش از یک میلیارد ساعت در نتفلیکس تماشا شده است

فصل چهارم Stranger Things که جمعه هفته گذشته به پایان رسید، اکنون به نقطه عطف دیگری دست یافته و از مرز ۱ میلیارد ساعت تماشا گذشته است.

این فصل در حال حاضر به طور دقیق ۱.۱۵ میلیارد ساعت تماشا شده و انتظار برای دو قسمت پایانی به این سریال کمک کرد تا از این نقطه تاریخی عبور کند. این دو قسمت ۲۲۰ میلیون ساعت به کل زمان تماشای بینندگان در روزهای ۲۷ ژوئن تا ۳ جولای اضافه کرد. باید گفت که فصل اول پس از ۲۸ روز، به ۹۳۰ میلیون ساعت رسیده بود.

مطلب پیشنهادی:۴۰ فیلم ترسناک تاریخ سینما که کابوس شب‌هایتان می‌شونداز هیولاها و زامبی‌ها گرفته تا هتل‌های جن زده و اسلشر‌های خونین
۴۰ فیلم ترسناک تاریخ سینما که کابوس شب‌هایتان می‌شوند

Stranger Things اکنون دومین سریال نتفلیکس است که به باشگاه ۱ میلیارد ساعتی بینندگان رسیده است. سریال Squid Game با ۱.۶ میلیارد ساعت بازدید در رتبه اول قرار دارد. در حال حاضر بعید است که سریال ترسناک به رکورد سریال کُره‌ای برسد، اما اتفاقات عجیب‌تری هم رخ داده است.

فصل چهارم در حال حاضر بهترین نمایش آخر هفته و بهترین نمایش تک هفته‌ای در بین تمام برنامه‌های انگلیسی‌زبان نتفلیکس را در اختیار دارد. علاوه بر این، پخش فصل جدید به فصل‌های پیشین Stranger Things نیز کمک کرده است. فصل اول ۳۴.۵ میلیون ساعت تماشا شده، در حالی که فصل‌های دوم و سوم ۳۰.۳ میلیون ساعت در هفته گذشته تماشا شدند.

Stranger Things

به ندرت پیش می‌آید که یک سریال نتفلیکسی در نیمه دوم عمر خود فصل خوبی داشته باشد، اما به نظر می‌رسد که Stranger Things غیرممکن را ممکن کرده است. یک فصل هیجان‌انگیز که نه تنها به سوال‌های قدیمی پاسخ می‌دهد، بلکه یک داستان ترسناک پیچیده را به نمایش می‌گذارد.

قبلا تایید شده بود که سریال با فصل پنجم پایان خواهد یافت و چندین اسپین‌آف برای آن ساخته خواهد شد. دافرها درباره ادامه دادن داستان سریال گفته بودند:

هنوز داستان‌های هیجان‌انگیز زیادی برای روایت در دنیای Stranger Things وجود دارد: اسرار جدید، ماجراهای جدید، قهرمانان غیرمنتظره جدید.

تیم lastech قبلا در دو مطلب «نقد سریال Stranger Things | فصل چهارم بخش اول» و «نقد سریال Stranger Things | فصل چهارم بخش دوم» تمام قسمت‌های این سری را بررسی کرده است که می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت آخر سریال خاتون – زمانی برای شیون زن‌هاپایان هیجان‌انگیز یک داستان ملال‌آور
نگاهی به قسمت آخر سریال خاتون – زمانی برای شیون زن‌ها


ویجی‌لاگ پلاس: ماجرای تاخیر نمایش گاد آو وار رگناروک

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا