بازی

دمو The Matrix Awakens به زودی از دسترس خارج می‌شود

دمو The Matrix Awakens به زودی از دسترس خارج می‌شود

دمو ماتریکس با نام کامل The Matrix Awakens: An Unreal Engine 5 Experience که اواخر سال ۲۰۲۱ معرفی شده بود، تا چند روز دیگر از دسترس خارج می‌شود.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم The Matrix Resurrections – بازگشت به دنیای دیجیتالعاشقانه‌ای درون جهان ماتریکس
نقد فیلم The Matrix Resurrections – بازگشت به دنیای دیجیتال

دمو ماتریکس به خوبی قدرت‌های آنریل انجین ۵ را نشان می‌دهد و خود لانا واچوفسکی در ساخت آن از نزدیک با اپیک گیمز همکاری داشت. اکنون اعلام شده است که The Matrix Awakens پس از تاریخ ۹ جولای (۱۸ تیر) در فروشگاه‌ دیجیتالی سونی و مایکروسافت از دسترس خارج می‌شود. 

اگر از قبل دمو The Matrix Awakens را به لیست بازی‌های خود اضافه کرده باشید، همچنان به آن دسترسی خواهید داشت. اپیک گیمز حتی اجازه دانلود دوباره فایل‌های دمو را هم می‌دهد و در این زمینه چیزی برای نگرانی وجود ندارد. البته باید اشاره کنیم که این دمو تنها روی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس قرار دارد. 

دم ماتریکس

توسعه The Matrix Awakens برعهده اپیک گیمز و استودیو The Coalition، خالق بازی Gears 5، قرار داشت. The Matrix Awakens بیش از ۱۷ هزار ماشین و ۷ هزار ساختمان را شبیه‌سازی می‌کند و شامل میلیون‌ها پالیگان می‌شود. توسعه دهندگان همچنین با استفاده از ابزار MetaHuman، حدود ۳۵ هزار عابران پیاده را برای دمو ماتریکس طراحی کرده بودند.

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت نئو _ بحران هویت درون ماتریکسترس، تردید، ناباوری
تحلیل شخصیت نئو _ بحران هویت درون ماتریکس


Top10: تاثیرگذارترین بازی‌های ویدئویی!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا