بازی

خالق سریال Friends: درباره جنسیت پدر چندلر اشتباه کردیم

خالق سریال Friends: درباره جنسیت پدر چندلر اشتباه کردیم

مارتا کافمن، یکی از خالقان سریال محبوب Friends (دوستان) اخیرا اعلام کرده که درباره جنسیت پدر چندلر، یکی از شخصیت‌های اصلی سریال (با بازی متیو پری) اشتباه کرده و حال از آن ابراز پشیمانی کرده است.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به بخش اول از فصل پنجم سریال Money Heist – پایان سرقت پولغیرقابل پیش‌بینی‌تر از همیشه
نگاهی به بخش اول از فصل پنجم سریال Money Heist – پایان سرقت پول

اگر این سریال را تماشا کرده باشید، به یاد دارید که پدر چندلر تغییر جنسیت داده بود، اما در سریال با عنوان پدر، یعنی ضمیر مذکر از او یاد شد و گویا همین موضوع برای سازندگان مشکل‌ساز شده است. کافمن در مصاحبه‌ای با وبگاه The Conversation در سرویس جهانی بی‌بی‌سی که ۱۱ جولای پخش می‌شود، اعلام کرد:

در آن زمان اطلاع زیادی از این ضمایر نداشتم و از اینکه او را به عنوان یک شخصیت مونث (She) معرفی نکردیم، پشیمان هستیم. این یک اشتباه بود.

سریال Friends

کاتلین ترنر که نقش این شخصیت را بازی کرده، سال ۲۰۱۹ در برنامه‌ای اعلام کرد که اگر دوباره پیشنهاد بازی در این نقش به او داده می‌شد، آن را قبول نمی‌کرد، زیرا افراد واقعی وجود دارند که بتوانند آن را بازی کنند. کافمن هفته گذشته با Los Angeles Times درباره سریال فرندز و عدم تنوع نژادی آن صحبت کرد. اگرچه وی در گذشته از این سریال دفاع کرده بود، اما نظرش تغییر کرد و تصمیم گرفت ۴ میلیون دلار به دانشگاه برندیس کمک کند.

وی در ادامه گفت: «من دیگر هرگز آن اشتباه را تکرار نخواهم کرد. من واضحا بخشی از نژادپرستی سیستماتیک تجارت خودمان بودم، اما از آن خبر نداشتم که باعث می‌شود احساس حماقت کنم. این یک انتقاد بسیار به‌جا بود که هنوز در مورد آن احساساتی می‌شوم.»

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت شانزدهم سریال خاتون – فاجعه مطلق
نگاهی به قسمت شانزدهم سریال خاتون – فاجعه مطلق


ویجی‌لاگ پلاس: ماجرای تاخیر نمایش گاد آو وار رگناروک

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا